Blir gal

JjHh33

Forelsket i forumet
Wæææ, kjenner jeg blir sprø snart! De siste 14 dagene har bølleungen begynt å tulle noe veldig hver gang ho skal spise..(får flaske) Hun spiser 20-30ml, før hun dytter ut flaska med tunga, og kan ligge å tulle opptil 20 minutter før hun spiser igjen. Treg var hun fra før av, men nå kan vi bruke opptil en time på hvert måltid. Noen tips til hvordan matingen kan bli litt mer «spennende»?
 
Nå har jeg ammet mine, men i sånne tulleperioder har vi ammet mye i bevegelse, i bæresele har eksempelvis vært gull :)
 
Prøver å rape, snakke rolig, synge, stryke på magen eller kinnet.. U name it :woot:
Sjønner. Når mi er urolig så er det vanligvis raping eller fjerting. Prøvd å gymme med føttene? Er hun urolig om du legger henne ned? Eller er det bare ved mating? Prøvd å snakke med helsesøster?
 
Sjønner. Når mi er urolig så er det vanligvis raping eller fjerting. Prøvd å gymme med føttene? Er hun urolig om du legger henne ned? Eller er det bare ved mating? Prøvd å snakke med helsesøster?

Hun smiler og er fornøyd, virker som det bare er «kjedelig» å spise. Tar som regel ett kvarters tid før hun kommer skikkelig igang. Som om hun brått i skjønner hvordan hun skal ta tåtesmokken :confused:
 
Svarer seint men godt eg. Har du prøvd å skifte Strls på selve smokken? Her gav mini opp da det ble for tungt og kjedelig. (Og litt pga kort tungebånd) men her gikk det fra kjeeeeeedelige og tunge minutt til vanlig tid og kos igjen ☺️ bare en liten tanke midt i natten og en mnd etterpå
 
Svarer seint men godt eg. Har du prøvd å skifte Strls på selve smokken? Her gav mini opp da det ble for tungt og kjedelig. (Og litt pga kort tungebånd) men her gikk det fra kjeeeeeedelige og tunge minutt til vanlig tid og kos igjen ☺️ bare en liten tanke midt i natten og en mnd etterpå

Det visste seg at hun måtte bytte melk igjen! Hun gikk på Althera pga melkeproteinallergi, men hun tålte ikke den tilslutt heller:wacky: Nå har vi brukt Neocate i 3 uker, ungen spiser som en hest å bruker maks 10 minutter på 170ml :D:D
 
Back
Topp