Blir gal!

Natha90

Forelsket i forumet
Er 15+1 og har hodepine syykt ofte, blir gal snart! Flere som opplever dette?

Dette er mitt 4 barn og aldri hatt hodepine i de tidligere svangerskapene..

Ja veldig mye hodepine. Hjelper med søvn, vann og paracetter hvis de to første ikke hjelper..

Samme her. Mye vondt i pannen og bak øynene. Eneste som hjelper er lett nakkemassasje, så maser på mannen hver kveld

Me 2, hodepine og migrene. Får bare ta paracet, men prøver også med å drikke mye vann og få frisk luft. Kaldt omslag lindrer også litt av og til.

Jepp! Jeg tar en lang dusj og legger med på et iskaldt mørkt rom og drikker masse vann. Hvis jeg klarer å sovne gir det seg innen jeg våkner. Jeg er litt engstelig for smertestillende, så det styrer jeg unna.

Ja... ingenting som tar det skikkelig! Hatt haueverk sia nyttårsafta no! [emoji15] skal bestille tine hos kiropraktor idag og håper det kan hjelpe!

Jeg har også endel hodepine:confused: hadde det ikke med førstemann. Prøver å få nok søvn og drikke mye vann (tar helst ikke Paracet). Ellers har jeg ingen tips:(

Har sliti helt enormt !! Måtte tilslutt ta migrenemedisin og da stoppet det.... man skal helst ikke ta, men det var ikke snakk om gå lengre med hodepinen når følelsen på hele halve siden ble borte :/

Samme her. Mye vondt i pannen og bak øynene. Eneste som hjelper er lett nakkemassasje, så maser på mannen hver kveld
Samme her :) Prøver å drikke nok vann men bare massasje fra mannen min hjelper. Hadde ikke hodepine før graviditet.

Slet en del med hodepine i starten, da var søvn og paracet min eneste redning. Har gått over nå [emoji4]

Hodepine og migrene... Har hatt ei fæl natt, med kald klut på panna. Paracet har ikke hjulpet. Er litt bedre nå, men er ikke god...

Har hatt hodepine sammenhengende siden 24.12 - trodde først jeg hadde drukket for lite men begynner å tro det er bebbis sin skyld. Ingenting som tar det.

Vondt hele tiden, sluter med søvn å ingentint hjelper.. håper det går over snart

Jepp.. her også! 15+1 her også. Hatt hodepine i ukesvis.

Men jeg fikk faktisk vite her om dagen, at det går et lite ufarlig virus som gir hodepine. Nå sier ikke jeg at vi alle sammen har det, men da vet dere at det også kan være en greie. Og det går over av seg selv :)

Jeg har pga kronisk bihulebetennelse. Idag valgte legen faktisk og gi meg penicillin kur da jeg sa at jeg blir syk i hodet av disse smertene. Får håpe det funker.

Samme her! Hatt mye vondt i hodet. Jeg har briller jeg bruker nå og da, har begynt å bruke de oftere og er mye bedre nå! Har lest at man kan få dårligere syn i svangerskapet, kanskje verdt å sjekke for dere med mye hodepine og vondt bak øynene?

Jeg har aldri slitt med hodepine før, men nå de siste ukene kommer det hyppigere og hyppigere.. håper det gir seg snart:angelic:

Er 15+1 og har hodepine syykt ofte, blir gal snart! Flere som opplever dette?

Dette er mitt 4 barn og aldri hatt hodepine i de tidligere svangerskapene..
Hodepine her også. Verre nå som jeg har influensa. 4 barn her også, husker ikke at jeg hadde med de andre. Annet kjønn denne gang

Back
Topp