Blir gal :/

Bkno9338472

Første møte med forumet
Har time for igangsettelse om 10 dager ,ble strippet igår og blødde en del og slimproppen gikk,men idag skjer det ingenting. Er det ikke innen et døgn det skal skje hvis det har non effekt?
Er så ufattelig lei,dårlig, kvalm og sur. Har ikke lyst å være sosial, håper ungen kommer slik at jeg slipper ha avtalene jeg har laget. Er så irritert og sur og drittlei!!
Hvordan kortet dere ned ventetiden? Har bare lyst å legge meg og sove i 10 dager :-( klarer ikke være aktiv pga hyperemisis og jeg er konstant kvalm og kaster opp alt (noe som gjør at jeg ikke kan kose meg)

Jeg fødte 2 dager etter at jeg ble strippet.. Gikk mye de to dagene også, for å få mest mulig nedpress..
Skjønner hvor slitsomt det er på slutten.. Jeg skal ha mitt 4 barn.. Så vet så godt hvordan du har det nå...
Håper lille bestemmer seg for å komme ut :)

Jeg fødte 2 dager etter at jeg ble strippet.. Gikk mye de to dagene også, for å få mest mulig nedpress..
Skjønner hvor slitsomt det er på slutten.. Jeg skal ha mitt 4 barn.. Så vet så godt hvordan du har det nå...
Håper lille bestemmer seg for å komme ut :)
Takk fo svar :) gjorde du noe annet også for å få det til? Hvordan var kroppen din etter strippingen? Merket du at noe skjedde?

Har dessverre ingen tips å komme med. Men jeg vet hvordan denne ventetiden kan være. Alt annet er liksom på vent, og tiden stopper opp.

Takk fo svar :) gjorde du noe annet også for å få det til? Hvordan var kroppen din etter strippingen? Merket du at noe skjedde?

Jeg spiste sjokolade, skreik, spiste mer sjokoloade , masse kanel, prøve å ha sex , dro med meg eldste barnet på shopping dagen før fødsel og da fløy jeg konstant på do...
Jeg hadde voldsomt nedpress, og følte at noe var på tur ut musa mi
Det jeg kjente var nok ei spent vannblære som var på tur ut, men fosterhinna var rimelig sterk, så den ble tatt på sykehuset ..

Back
Topp