BLIR GAL!!!!

Pinata og Bøllegull

Gift med forumet
Nå gir jeg opp snart!! Har så mye kynnere at jeg sprekker snart!!! Å lille gull tåler hun det?? Må jo være ett press på henne hver gang magen blir som en stenhard ball og krymper!!

Tror jeg har hatt mellom 10-12 kynnere siste timen ca... akk og ve!

Skal til fødselslegen på ultralyd kontroll på fredag..skal prate med han da... For dette er enormt slitsomt og ubehagelig...å noen ganger vondt... sukk... føler jeg bare klager for tiden jenter... unnskyld... men er lisom her jeg kan syte litt...

Sukk...

er lov å syte!

håper kynnerne roer seg en stund så du får slappa av[:)]

Uff da. Høres ikke noe godt ut!
Er det ikke et eller annet du kan ta, som skal hjelpe litt på kynnere?

Kynnere er vel bare tegn på at kroppen gjør seg klar, det er vel ikke farlig for babyen..

Sender deg en god klem. [:)]

huff [&o] men vet du hvorfor du er så plaget med det?? tror ikke det er farlig for jenta di alså!! Men forstår godt at du er bekymret og har det mye ubehagelig[&o] sender deg en trøste klem og håper de kynnerene gir seg snart

ORIGINAL: Pinata

Nå gir jeg opp snart!! Har så mye kynnere at jeg sprekker snart!!! Å lille gull tåler hun det?? Må jo være ett press på henne hver gang magen blir som en stenhard ball og krymper!!

Tror jeg har hatt mellom 10-12 kynnere siste timen ca... akk og ve!

Skal til fødselslegen på ultralyd kontroll på fredag..skal prate med han da... For dette er enormt slitsomt og ubehagelig...å noen ganger vondt... sukk... føler jeg bare klager for tiden jenter... unnskyld... men er lisom her jeg kan syte litt...

Sukk...

er ikke noe gøy det der.. jeg har det på samme måte [&:] begynte å få kynnere i uke 16 og det blir bare mer og mer..er i uke 30 no.mange er ganske kraftige også.så det er veldig slitsomt!! vi får syte litt sammen [;)]

Her funker ingenting[:'(] Å fått streng beskjed om å ta det helt med ro fordi kynnerene blir sterkere og sterkere hver dag og uke som går å nærmere termin jeg kommer... de skal jo lage rier etterhvert...så de er redde for fortidlig fødsel....

Blir jo bekymret for lillegull stakkar... jeg har de jo hver eneste dag og flere ganger i timen..noen ganger går det greit mens andre ganger gjør det vondt...

Håper jeg kan klare å slappe litt av snart...

Ja godt man kan syte litt her..

Godt å ha dere junisnupper!!! DERE RUULER!!!!

Min datter kom prematurt sist. Å de viste kke hvorfor da...

Å denne gangen vet de heller ikke helt grunnen... det kan ha sammenheng med spiralen å det kan være andre ting... Derfor går jeg til kontroll hos fødelslege nå på ultralyd 1-2 ganger i mnd. For å sjekke livmorhalsen, å at Bolla har det fint osv...

Men det er slitsomt så det holder altså!! Å det topper seg når hun slår seg løs inni der..sikkert gul å blå på innsiden av magen..he he

ORIGINAL: Pinata

Min datter kom prematurt sist. Å de viste kke hvorfor da...

Å denne gangen vet de heller ikke helt grunnen... det kan ha sammenheng med spiralen å det kan være andre ting... Derfor går jeg til kontroll hos fødelslege nå på ultralyd 1-2 ganger i mnd. For å sjekke livmorhalsen, å at Bolla har det fint osv...

Men det er slitsomt så det holder altså!! Å det topper seg når hun slår seg løs inni der..sikkert gul å blå på innsiden av magen..he he

oki men veldig bra du blir fulgt opp skikkelig alså.. og får håpe at hun vil holde seg inne en stund til, at det ikke blir rier ut av det!!! Men føler så med deg, høres ikke noe behagelig ut overhode!!!

Back
Topp