Blir gal, trenger hjelp

håndballelsker

Forelsket i forumet
Hei trenger deres hjelp❤️

Jeg har hatt rier i 4 netter på rad, kommer så og si hver halvtime. Er ikke hyppige dessverre.

jeg trenger sårt søvn, er så sliten. Noen av dere som har råd til hvordan jeg kan få sove?

med første mann gikk vannet og 13 timer med fødsel, så dette er jo ikke likt i det hele tatt
 
Desverre ingen råd, er på uke 2 med rier som varer noen timer men aldri tar seg ordentlig opp..
Men føden tilbydde meg å komme dit og få noe å sove på. Jeg tok ikke imot tilbudet, men det kan jo hjelpe deg :)
 
Ja som hun over sier. Ring inn og hør om du kan få komme inn å få noe å sove på på gyn post. Det fikk jeg sist.
 
Jeg har ligget v0ken nå for tredje natten på rad med kynnere/ rier som ikke tar seg opp men gir seg. I natt ble jeg litt urolig da det i tillegg var lite liv men hver gang jeg provoserte frem noe så rørte hun på seg. Har kjent liv gjennom natta og så vidt nå på morgenen. Skal lage meg appelsinjuice med isbiter. Da bruker det å bki full fres. Så får jeg ringe føden om degbikke blir mer liv. Hvordan var natta di?
 
Jeg har ligget v0ken nå for tredje natten på rad med kynnere/ rier som ikke tar seg opp men gir seg. I natt ble jeg litt urolig da det i tillegg var lite liv men hver gang jeg provoserte frem noe så rørte hun på seg. Har kjent liv gjennom natta og så vidt nå på morgenen. Skal lage meg appelsinjuice med isbiter. Da bruker det å bki full fres. Så får jeg ringe føden om degbikke blir mer liv. Hvordan var natta di?


Natten min var som vanlig 0 søvn riene kom hvert 30 minutt. Så når jeg endelig fikk duppet av kom det en ny en. Jeg er så sliten av å gå 4 netter nå uten søvn. Vet ikke om jeg klarer da å føde når fødselen kommer
 
Natten min var som vanlig 0 søvn riene kom hvert 30 minutt. Så når jeg endelig fikk duppet av kom det en ny en. Jeg er så sliten av å gå 4 netter nå uten søvn. Vet ikke om jeg klarer da å føde når fødselen kommer

Huff. Ikke noe kjekt! Men lover deg at du klarer å føde ♡ Jeg hadde alvorlig søvnmangel sist svangerskap og hadde før igangsettelse ikke sovet mer enn 1-2 timer fordelt i små økter per døgn de siste ukene. Var heeeelt desperat. Men jammen meg så har man uante krefter♡
 
Natten min var som vanlig 0 søvn riene kom hvert 30 minutt. Så når jeg endelig fikk duppet av kom det en ny en. Jeg er så sliten av å gå 4 netter nå uten søvn. Vet ikke om jeg klarer da å føde når fødselen kommer
Har du ringt føden? Som flere sier så kan det hende det er help å få ❤️
 
Har du ringt føden? Som flere sier så kan det hende det er help å få ❤️

var på sykehuset i går og fikk beskjed om at hvis jeg ikke hadde født før mandag, skulle jeg ringe dir kl 8 på mandag og bli satt i gang. Men de Viste ikke hvordan de skulle sette meg i gang, siden jeg ikke hadde så mye foster vann å de setter ikke i gang noe i helgen
 
Back
Topp