Blir gal snart

Klomsis

Forelsket i forumet
MAI 2013
Her har mini stort sutte behov særlig om kvelden. Blir gal av å være smokken hans siden han ikke vill ha smokk noen som har tips til smokker å prøve har prøvd man,nuk,smoothie, avent, ??????? Hjelp!!!!!

Prøvd å dyppe den i Sukkervann? Tommi Tippi smokker? :) Lykke til

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡

Prøv Tommee Tee el.gå på en helsekost som selger sånna "natur" smokker, el.bestill mam med latex istedefor silikon :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her prøvd lateks og har prøvd både sukkervann og morsmelk. Både dyppet smokken i det Og hatt sukkervann på sprøyte som jeg ga i munnviken sammen med smokken. :-)

Ikke dypp den i sukkervann el. Da er det fryktelig mulig på at hsn kun vil ha sutt med noe søtt på, og det kan bli fryktelig kjedelig for de tennene som ligger å lurer.

På ebay har de kosebamser med en slags sutt på, har ikke prøvd den selv, men hører veldig mye positivt om den.
Du kan også prøve å varme en sutt før du gir den. Iom at brystet er varmt og det er en trygg og god varme. Du kan også prøve å gi den når han ligger inntill brystet ditt (ikke når du ammer, men med klærne på)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Har prøvd den med bamsen på, men d gjekk ikke. Han har tatt smokken når han ligger i halv søvne på armen sån som du sier men det er bare et parr ganger.

Skal prøve og varme opp smokken mere. Har prøvd det litt tidligere også men ikke bra nokk.

Jeg brukte sukkervann. La noen dråper ligge litt i en skj slik at det blir klissete, smør litt på smokken. Jeg gjorde det 2 ganger med min. Etter det tok han smokken:)
Aldrig vært noe problem etterpå, nå tar min smokken hele tiden:)
Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Prøvd nip? :) det er den eneste lille snupps vil ha her! :)

Back
Topp