Blir gal av syklusen min!

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Trodde syklusen min hadde begynt å stabilisere seg etter fødselen nå. Men blir jo bare rarere.. de to forrige syklusene har vært på 37 og 38 dager. Denne gangen fikk jeg mensen på cd31, men blødde bare i to dager. Altså blødde ikke i går. I dag fikk jeg jeg dårlig mage og løp på do, og når jeg tørket meg hadde jeg blødd litt vannete blod, altså det lignet ikke på mensen. Jeg har prøvd denne mnd å bli gravid igjen og hormonene mine løper løpsk. Skjønner ingenting. Noen som har opplevd lignende? Jeg har aldri bare blødd i to dager og har som regel så mye at det renner i do første dagene, det har det ikke gjort. Som regel seks dagers blødning med mensen...
 
Jeg blødde to dager den syklusen jeg ble gravid:) er vel igrunn helt vanlig med litt forstyrrelser og rare sykluser etter en graviditet? Men forstår veldig godt du blir irritert og forvirret!
 
Jeg blødde to dager den syklusen jeg ble gravid:) er vel igrunn helt vanlig med litt forstyrrelser og rare sykluser etter en graviditet? Men forstår veldig godt du blir irritert og forvirret!

Jeg har tatt graviditetstester og får bare skyggestreker :p regner med jeg ikke er gravid nå for da hadde jeg vel fått sterkere streker på testen :) har kjøpt meg basaltermometer og el-tester nå så kanskje jeg blir litt klokere :p Hehe
Hvordan går det med deg?
 
Jeg har tatt graviditetstester og får bare skyggestreker :p regner med jeg ikke er gravid nå for da hadde jeg vel fått sterkere streker på testen :) har kjøpt meg basaltermometer og el-tester nå så kanskje jeg blir litt klokere :p Hehe
Hvordan går det med deg?
Lurt! Jeg tempet også :) håper du plutselig dukker opp i oktober! Går bra her. Kjenner symptomene mye sterkere dette svangerskapet, men ikke så dårlig at jeg må bli sykemeldt el no. Er nå i syvende uke, så tiden står ikke helt stiller.
 
Lurt! Jeg tempet også :) håper du plutselig dukker opp i oktober! Går bra her. Kjenner symptomene mye sterkere dette svangerskapet, men ikke så dårlig at jeg må bli sykemeldt el no. Er nå i syvende uke, så tiden står ikke helt stiller.

Oktober hadde vært fantastisk, men tror det løpet er kjørt ;) nå blir det forhåpentligvis novemberbaby <3 og hvis ikke det klaffer så hopper vi over desember denne gangen :p det er hektisk nok som det er :p
Jøss tiden går fort! Får håpe du får et rolig og fint svangerskap :) mine symptomer roet seg etter uke 13 sist ihvertfall. Da var jeg bare trøtt hele tiden, men veldig lite plager :)
 
Back
Topp