Blir gal av svigerfamilien!

AngeLine

Gift med forumet
Nå må jeg bare ha en utblåsning! Jeg er så lei av alt pjattet med svigerfamilien min! Kan hende jeg overreagerer, men hvis noen av dere her inne gidder å lese dette... kan jo dere si deres mening. Jeg og sambo har vært sammen i snart 4 år og bodd i Oslo sammen i 2 1\2 år...Det er ca 5 min med bil fra svigerfam. (svigermor, far, svigerinne m fam) til her vi bor. På de årene jeg har bodd her, har jeg hatt besøk av dem nok mange ganger til å telle det på en hånd. De ringer aldri, vi hører aldri noe fra dem.. bortsett fra når de arrangerer "slektstreff" 1 gang i uken!!! Dvs vi drar å spiser middag, med HELE hans familie (den er ikke stor totalt 12 stk hver uke) og dette er på en uke dag etter jobb. Da er det ingen som prater noe særlig til meg... prater mest med onkelbarna til samboeren min... nå er jeg riktig nok den yngste "voksne" der.. men alikevel, dette skal bli familien til barnet mitt, og det virker ikke som om de bryr seg en gang. Søstra til samboeren min har 2 unger... hun tar aldri kontakt med oss, med mindre det er for å hjelpe dem med noe, eller sitte barnevakt! Så får jeg høre at de snakker om hvor lite vi engasjerer oss!? Men ærlig talt da?! hva med dem!? foreldrene mine som bor i nordnorge har vært mer på besøk enn hele hans familie til sammen!!! Er så lei og skuffet! Føler meg rett og slett ikke akseptert, har liksom ingenting å snakke med dem om, og de involverer oss ALDRI i noe som har med familien å gjøre!!!

AAARGH!!!!!!!! [:@][:@][:@]

noe forbanna dritt når det blir sånn, strekker ikke til noe sted. i tilegg til det må jeg "konkurere" med kjærsten til fetter'n til Sambo. Ble litt invikla.. u know! Hehe. Bare sur og grinete nå, sikkert kjempehormonell... men skulle ønske de kunne vist litt mer interesse for bebisen i hvert fall.

Svigers er noe ordentlig **** ,ja ikke mine ,men min mann har noen som er aldeles***** ,og det er mine foreldre!!!! Vi har vært sammen i over 15 år ,men alikevel oppfører de seg helt forjæ*** mot ham. Vi har løst problemet med å ha minimal kontakt.
Det er ikke ment å værra enkelt her i verden.....

ååååh.. Blir så provosert når jeg leser om svigerfamilier! Min svigermor går meg på nervene.. Hun ringte her om dagen å fortalte at hun hadde verdens beste nyhet.. Tante Grete hadde funnet den nydelige skinnposen som de kjøpte NY til samboern min! (som forøvrig er 24 og ikke særlig ny) Den MÅTTE jeg jo bare bruke.. Jeg blei nærmest hysterisk! Takket pent nei og sa at jeg skulle ha voksipose og den skal være samme farge som vogna.. Hun skjønte ikke hvorfor jeg ikke ville ha den nydelige skotskruta NYE skinnposen deres, og hun ga seg faen ikke før samboern hylte at vi aldeles ikke skulle ha den grusomt stygge skinnposen! Jeg fikk egentlig kjempe dårlig samvittighet siden det er hun som skal betale voksiposen, men det var noe hun sa at hun skulle gjøre fra begynnelsen av.. I tillegg så har min familien betalt ALT det andre.. Følte bare at hun var skikkelig gnien egentlig! ARGH! I tillegg så hadde hun en kjempe plan for hva hun skulle gi meg i bursdagsgave.. Hun kunne betale en frisørtime til meg.. Synes det hørtes ganske greit ut jeg, for det er ikke noe jeg tar meg råd til.. Eneste negative var at hun skulle få bestemme hvordan jeg skulle klippe meg og hun ville at jeg skulle ha kort pannelugg! Den diskusjonen endte med at svigerfar brølte at hun skulle holde kjeften igjen og at jeg sikkert hadde fått med meg nå at hun synes jeg så helt jævlig ut på håret.. ååååh.. Jeg er DRITTLEI hele svigefamilien nå.. Men gud så godt det var å få det ut..

dette hørtes ikke noe ålreit ut.... Men jeg synes det var veldig bra at samboeren din pratet til dem, det er jo hans foreldre, og mye lettere for han å sette de på plass... Fint at du turte si ifra [:D] GO Lindaen [:D]

Åh, herlighet Lindaen...

Jeg lo så jeg skreik av innlegget ditt her...Ikke fordi det var morsomt det svigers dreiv med, men fordi du er fantastisk god til å skrive!! Seeeer for meg skinnposen, og skjønner veldig godt at du vil ha en fin voksipose i stedet!!

Bare å kaste i håndkleet når det gjelder sånne svigerforeldre...blir helt matt altså!!

M

Svigerforeldre assa!!!! [:@][:@] Skulle øsnke at det virket som de i hvert fall brydde seg litt, ikke bare om dem 2 de har fra før! Det blir jo tross alt barnebarnet deres! DRITT! Kult at du også får det ut her Linda! Tro meg! Kjenner meg igjen!

ORIGINAL: monicabebe

Åh, herlighet Lindaen...

Jeg lo så jeg skreik av innlegget ditt her...Ikke fordi det var morsomt det svigers dreiv med, men fordi du er fantastisk god til å skrive!! Seeeer for meg skinnposen, og skjønner veldig godt at du vil ha en fin voksipose i stedet!!

Bare å kaste i håndkleet når det gjelder sånne svigerforeldre...blir helt matt altså!!

M

Bra at jeg fikk deg til å le da hvertfall[:D] Bare si fra, jeg har flere velformulerte klager på lager om du trenger deg en latter en dag[8D]

Jeg har voksipose, men fikk også ullposen jeg brukte da jeg var lita av mamma. Vi fikk sydd nytt trekk, og leverte den til rens. Synes det var litt koselig jeg! [;)]
Men jeg har som sagt voksipose også, og har valget. Er en del kalde dager da voksiposen er god å ha!

Back
Topp