AngeLine
Gift med forumet
Nå må jeg bare ha en utblåsning! Jeg er så lei av alt pjattet med svigerfamilien min! Kan hende jeg overreagerer, men hvis noen av dere her inne gidder å lese dette... kan jo dere si deres mening. Jeg og sambo har vært sammen i snart 4 år og bodd i Oslo sammen i 2 1\2 år...Det er ca 5 min med bil fra svigerfam. (svigermor, far, svigerinne m fam) til her vi bor. På de årene jeg har bodd her, har jeg hatt besøk av dem nok mange ganger til å telle det på en hånd. De ringer aldri, vi hører aldri noe fra dem.. bortsett fra når de arrangerer "slektstreff" 1 gang i uken!!! Dvs vi drar å spiser middag, med HELE hans familie (den er ikke stor totalt 12 stk hver uke) og dette er på en uke dag etter jobb. Da er det ingen som prater noe særlig til meg... prater mest med onkelbarna til samboeren min... nå er jeg riktig nok den yngste "voksne" der.. men alikevel, dette skal bli familien til barnet mitt, og det virker ikke som om de bryr seg en gang. Søstra til samboeren min har 2 unger... hun tar aldri kontakt med oss, med mindre det er for å hjelpe dem med noe, eller sitte barnevakt! Så får jeg høre at de snakker om hvor lite vi engasjerer oss!? Men ærlig talt da?! hva med dem!? foreldrene mine som bor i nordnorge har vært mer på besøk enn hele hans familie til sammen!!! Er så lei og skuffet! Føler meg rett og slett ikke akseptert, har liksom ingenting å snakke med dem om, og de involverer oss ALDRI i noe som har med familien å gjøre!!!
AAARGH!!!!!!!! [:@][:@][:@]
AAARGH!!!!!!!! [:@][:@][:@]