Blir gal av disse småblødningene!

mamasan

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Er 9+1, og hatt noen småblødninger av og på. Senest nå isted kom det mørkerødt/brunt på papiret. Ingen klumper eller smerter. Men forstår ikke hvor det kommer fra! Vi hadde sex i forigårs. Kan det være gammelt blod fra irriterte slimhinner under akten? Tror det var samme greia sist jeg fikk mørkerødt på papiret. Da var det et par dager siden sex også.

Kan være det :-) Sex er ofte årsaken til blødning. Men det kan også komme uten sex, da slimhinnene er skjøre. Forstår du blir engstelig, men jeg vil tro det er en harmløs blødning :-)

Huff kjedelig.. Sist hadde jeg en blødning etter sex, ingenting enda

Krysser fingrene for at det er uskyldig :-) men kommer sikkert til å vegre meg for sex en stund :-P

Det stoppet jo opp igår kveld, og det har bare kommet litt brunt på papiret på jobb. Men etter jeg kom hjem kjente jeg plutselig at det kom noe vått i trusa. Og da var det mer brunt som kom. Å så var det borte igjen. Uff, jeg får ringe lege imorgen, bare for å høre om han gjøre noe. Har jo ikke smerter, men det svir litt nedentil!

Det stoppet jo opp igår kveld, og det har bare kommet litt brunt på papiret på jobb. Men etter jeg kom hjem kjente jeg plutselig at det kom noe vått i trusa. Og da var det mer brunt som kom. Å så var det borte igjen. Uff, jeg får ringe lege imorgen, bare for å høre om han gjøre noe. Har jo ikke smerter, men det svir litt nedentil!
Ring legen du,overdriv gjerne litt ;-)

Back
Topp