Blir GAL av dette

vaksine pratet.. Her vaksineres gravide på torsdag og fredag og jeg vet ikke hva jeg skal...Blir gaaaal snart...

Samme her... Vaksinering på onsdag og torsdag. Var nesten heeelt sikker på at jeg skulle ta den tidligere i dag men nå har jeg diskutert litt med andre, så nå er jeg usikker igjen... [8|][8|]

Vi har også snakka om det, men mannen min sier heller at han kan vaksinere seg og være ekstra forsiktig Og evnt ta ut barna fra skolen om den skulle komme hit. Vi har ikke hatt et eneste tilfelle her enda og i nabo komunen er det to mndr siden siste tilfelle, så vi har lagt det på hylla og evnt ta det opp igjen hvis den kommer hit. Og nå har jeg veldig mye allergi og dermed kan være i fare sonen også for sprøyta. Jeg skjønner frustrasjonene som går rundt, men vi har aldrei fått høre om de som har dødd om de har fått noen form for medisiner snart de ble dårlige.
Pluss at det var en plass de snakka om at influensaen har begynt å muttert og at det kan hende sprøyta ikke hjelper så lenge. Jeg skjønner de som tar den og jeg skjønner de som ikke gjør det. gud en kan bli gal av mindre[:'(]

Her skal eg ta på torsdag, og samboern om et par veke.. så sleppe eg å være hysterisk etter jul, for at beibien skal bli sjuk vist det blomstrer oppigjen..

Men det var fæle dager før eg bestemte meg... et tungt valg å ta.

Jeg har endelig bestemt meg for å ta den![:)] Å jeg skal drite i det de som ikke skal ta den sier.. for jeg er fornøyd med valget mitt, og sånn blir det[:)] Gruer meg veldig da.. Det var ingen lett avgjørelse nei.. Selv om jeg har bestemt meg for å ta den så har jeg en kald klump i halsen..

eg har bestemt meg å ikke ta den vaksinen[:D]

Jeg skal ta den. Håper det ikke er for mye kø.

Tok den i dag og det er heeerlig og være ferdig med det:-)

Jeg tok den idag. og det var et av de vanskeligste valgene jeg har tatt. Men syntes jeg måtte følge rådene om at vi er i risikogruppe 1, og at vi kan bli alvorlige dårlige hvis vi får den.

Jeg skal ta på torsdag, men det har ikke vært lett å ta den avgjørelsen!

vanskli dette her. e va på kontroll hos jm i dag å blei tilbydd vaksina men takka nei... men sitte igjen å tenke om e skal ta den likavel..e skal bruke kvelden i dag å bestemme me..:)

Ingen VET hva som er best. Folk som har jobbet med dette som spesialfelst i mange år sider at de tror det er trygt. Jeg valgte å stole på dem...

ORIGINAL: UnniSA

Jeg har endelig bestemt meg for å ta den![:)] Å jeg skal drite i det de som ikke skal ta den sier.. for jeg er fornøyd med valget mitt, og sånn blir det[:)] Gruer meg veldig da.. Det var ingen lett avgjørelse nei.. Selv om jeg har bestemt meg for å ta den så har jeg en kald klump i halsen..

Samme her. Nå har den kommet i klassen til datteren min, men vaksina kommer ikke før neste mandag, og det er køstilling innen visse klokkeslett etter etternavn her, så vet ikke om jeg får den første dagen heller. Gud bedre om jeg må stå 3 timer i kø opptil flere dager altså[&:] Blir jo sittende med hjertet i halsen og sikkert forandre mening hele tiden til den er satt.

ORIGINAL: Min Nini

eg har bestemt meg å ikke ta den vaksinen[:D]

signerer[:)]

Back
Topp