Blir gal av dette flaske prosjektet!!!!

*Christy*

Elsker forumet
Prøve alt jeg kan å lære Leon til å drikke av flaske, men ikke søren om han vil!!! Holder på å bli gal snart!

Har til nå prøvd å gi ham mm, men tenkte at jeg skulle forsøke med mme nå. Funket det? Neida!

Har prøvd forskjellige flasker og både jeg, min mann og min mor har prøvd å gitt ham flaske. Ingenting funker jo.
Tror rett og slett ikke han skjønner hvordan han skal gjøre det.
Han tygger på flasken, får masse melk i munnen for så å bare spytte alt ut!
Og til slutt så gidder han ikke mer, bare snur seg vekk..

Noen tips dere?

Hehe, samme her. Men i går, hadde jeg vann på olden flaske og satt og drakk og drakk. Så sitter hun og kikker på meg. Tenkte skulle bare prøve på tull. Åpnet korken slik at det rant bare noe små dråper ut (vær forsiktig hvis du skal prøve). Hun skjønte poenget da. Og sååå sint hun ble når jeg tok bort flaska. Hun fikk ikke den mere da. Bare en gang for å prøve. Jeg presset litt på flasken så hun fikk noen dråper i munn.
Ellers så går grøten ned med skjei, har aldri klart å gi henne flaska (utenom helt i begynnelsen, når hun var ca 2-4 uker).

- sikker på at melken er varm nok?
- er ikke alle barn som vil ta flaske,da kan du prøve med tute kopp som ikke har suge mekanisme,kopp,medisin beger(dette kan jo bøyes slik at man får en liten tut og er lettere å helle inn i barnets munn)..
- ha oppi litt malt i mme,da blir den søtere.

må tenke litt mere på om jeg har noen flere tips[:)]

sønnen min nektet og ta flaske så vi ga han fra kopp,er en del gris men slik er det[:)]
kan jo sette han opp i spise stolen,ha på han smekke med oppsamler så samler jo melken seg der[;)]

ORIGINAL: Mikke

har du prøvd tutkopp med myk tut.. og ta å fjern f.eks den antidrypp delen.. da renner det inn i munnen og når det kommer inn i munnen vil han nok svelge..

Myk tut??? Hvem er det som har sånne???

Back
Topp