Blir gal av å vente

• Trådstarter Trådstarter A+A
  • Opprettet Opprettet
A

A+A

Guest
Hei, jeg bestilte meg tester for noen dager siden på nett, men har ikke fått de enda og nå får jeg de vel ikke før neste uke.
Får jo ikke noe klart svar før jeg har tatt test men vil høre hva dere tror og mener :)

Jeg er nå 4 dager over ikm, og har noen symptomer: kvalme, oppblåst mage/kramper, små svimmel, har en følelse av at det er noe der (en liten stein?), sulten men samtidig ikke matlyst, tisser oftere enn vanlig, fått masse kviser rundt munnen, fått bedre luktesans og blir kvalm av alt jeg lukter :p klør på korsryggen og føler meg støl i kroppen. Men hver kveld i det siste har jeg følt at "nå kommer tr" men neida, den kommer ikke. Husker også for over en uke siden at jeg fikk skikkelig mensenmurringer men det ga seg etter to dager (kan det ha vært at egget festet seg?)

Blir gal av å sitte her og vente, kan jo hende tr bare er forsinket men vil gjerne høre hva dere tror og hva slags symptomer dere hadde når dere ble gravide?! :)

Mange har hatt det som deg, noen er gravide og noen ønsker det så veldig at kroppen og hodet tror det:) kun en test kan gi deg svar. Men det lover jo veldig bra at du er 4 dager over da.

Ikke for å vere gledesdreper, men kan mesmurringene for en uke sia vært eggløsning? da skal du ikke han mensen før etter 13-14 dager deretter.EL kan også vere sein. Men du, jeg håper inderlig det er en liten spire der inne;)

Altså, jeg hadde tr på besøk, ca to uker etter det hadde jeg el (fikk mensenmurringer som jeg pleier rundt el,så regner med at jeg hadde det da), men så en uke etter det fikk meg murringer igjen også nå er tr ikke til å se så begynner å lure litt her :p Men kan fort bare være at den er forsinket men vi får se :)

Men takker for alle svar :)

For meg så synes jeg det høres ut som det er en spire på gang jeg ;) Men som sagt over her, kun en test kan gi deg svaret ;) Masse lykke til :D

Ja, håper testene kommer i morgen eller på mandagen så jeg snart får et svar :)
Takk for det :)

Hei igjen!
Da har jeg fått testene og fikk neg. Så regner nok med at tr bare er forsinket.
Men hvis tr ikke kommer om noen dager skal jeg ta ny test eller skal jeg kontakte lege?

Hei igjen!
Da har jeg fått testene og fikk neg. Så regner nok med at tr bare er forsinket.
Men hvis tr ikke kommer om noen dager skal jeg ta ny test eller skal jeg kontakte lege?
Ville tatt ny test om ett par dager :)

Jeg ville også tatt en ny test etterhvert, for om det er en spire der og du er veldig tidlig på vei, er det ikke sikkert det slår ut på testen enda :)

Jeg er 10 dager over mens, og ingen tegn på at den skal komme enda. Har mye murringer så kjennes ut som om den skal komme (spesielt på kvelden). Tok test i går men var neg.. Så får vel bare vente, men det gjør meg gal :p Skjønner ikke hva som skjer med kroppen min.

Jeg er 10 dager over mens, og ingen tegn på at den skal komme enda. Har mye murringer så kjennes ut som om den skal komme (spesielt på kvelden). Tok test i går men var neg.. Så får vel bare vente, men det gjør meg gal :p Skjønner ikke hva som skjer med kroppen min.
Prøvd fler?:)

♡Overgangen feb/mars♡

Jeg kan bare nevne at etter at vi begyte å prøve er det de pp vi ikke ble gravide (mistet 2 ganger) at jeg kjente mest murringer.

Back
Topp