Blir gal av å vente...

kvaasi

Andre møte med forumet
Hadde termin 2 april og håpet gullet skulle komme mens storesøsteer var med mormor og morfar på hytta, men nå er prinnsesa hjemme og fortsatt ingen baby..... Flere som er lei ventingen eller? 

Driiiittlei. Og jeg har 3 uker igjen[:(]

ORIGINAL: kvaasi

Hadde termin 2 april og håpet gullet skulle komme mens storesøsteer var med mormor og morfar på hytta, men nå er prinnsesa hjemme og fortsatt ingen baby..... Flere som er lei ventingen eller? 

Ja, jeg har tvunget meg selv til å gjøre andre ting de siste dagene, så jeg ikke har "tid" til å vente.. Men så har jeg jo 10 dager igjen til termin også da..

ORIGINAL: Mamalou

Driiiittlei. Og jeg har 1 uker og 5 dagaigjen[:(]men det skal gå fort eller[&:]

2 dager igjen her og super lei [:'(]

er riiimelig dritt lei her også.. hadde også termin 2 april! vært de to lengste dagene i mitt liv nå!!

Jeg skjønner dere såå god, jenter! Det er ikke lenge igjen nå uansett, selv om det kan virke som en evighet.

Sender over en stoor kos til dere og MASSE fødestøv!

Begynner å bli lei ja, men det er for at det ikke er lenge til terminen å at jeg plages sånn med svimmelhet, men er forberedt på å gå over tiden da...[:)]

ja jeg er veldig lei, men er bare 38 uker i dag, og jeg forventer å gå på overtid, men hadde ikke gjort noe om han bestemte seg for å komme nå. jeg og sambo jobber med saken da:p hehe

Hadde termin 30.03. så 5 dager over tid i dag (søndag). Mer eller mindre husarrest med isjasnerva i klem de siste halvannen ukene, så får ikke gjort stort annet enn å vente..

SYYYYYKT lei.....[&:] fremdeles 2 dager til termin her.

av og til er ej veldig utålmodig,men det går over...
synst det er greit at nurke er inni magen enda,ikkje alt som er klart enda[:)]
he 1 veke og 4 dager til termin[:D]

Jeg er så lei at jeg ikke vet å hvor jeg skal gjøre av meg en gang [:'(]
Snart 4 dager med rier som ikke tar seg opp til å bli sterke nok, men som sliter meg ut..
Men godt det ikke er lenge igjen [:D] Blir heldigvis satt igang snart om det ikke skjer noe av seg selv..
Tror jeg har ei sta lita snuppe i magen [:)][8D]

Har det helt på samme måte. Jeg hadde også termin 2. April, å i morgen kommer storesøster hjem fra hytta med besteforeldre. Typisk altså. Er lei av å vente ja, å ikke minst er jeg utrolig spent.

har termin i dag og ser jammen ikke ut som det blir noe i dag heller.... er RIMELIG lei nå ja!!!! sist gikk jeg 13 dager over, så har på en måte prøvd og forberede meg på det denne gangen å, men ikke lett......

ORIGINAL: Everglot

Jeg skjønner dere såå god, jenter! Det er ikke lenge igjen nå uansett, selv om det kan virke som en evighet.

Sender over en stoor kos til dere og MASSE fødestøv!

signerer her eg!!!

ORIGINAL: Sanoja

har termin i dag og ser jammen ikke ut som det blir noe i dag heller.... er RIMELIG lei nå ja!!!! sist gikk jeg 13 dager over, så har på en måte prøvd og forberede meg på det denne gangen å, men ikke lett......

Det har jeg også prøvd å forberede meg på....men funnet ut at det var visst umulig. Den følelsen kom uansett....

Og det er vel ikke at jeg er lei av magen heller - koser meg jo med den.
Men jeg er jammen lei alt annet (bekkenløsning, halsbrann, tisseturer, kontroller hos lege/jm, *"ta det rolig" osv....)
Og jeg er så klar for å møte den lille som har bodd der i magen i  så mange uker.

Er rimelig lei jeg også!!!!! 10 dager igjen til termin. Men var på kontroll forige tirsdag og da hadde jeg 1-2 cm åpning og jm strippet meg. Onsdag gikk slimproppen og har hatt mye murringer i mage og rygg, men det skjer liksom ikke noe mer!!![:@]

mhmm!! i allefall nå når ting er på gang her! også kommer begge barnan hjem i morgen,etter 10 dager på ferie[:'(]
kunne gått ha kommet i natt da..men når det er over en halvtime mellom hver rie..tror ikke det nei.
menmen har vert sånn hver gang her,så det kommer ikke som en overaskelse akkuret[8D]
men DRITLEI..ja!!!

Back
Topp