Blir gaaal :/

Høstbarnet

Lykkelig mamma til Sarah Madelen <3
Okek e det bare med meg folk maser som en gal om en kjenner noe??? I tillegg t null søvn å at en er drit lei. Så blir lunta relativt kort :O sånn da har jeg klaget ferdig :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Heldigvis så omgås eg ikke så mange folk, og de sier vel heller te meg at du kommer te å gå tiå ut :/
Søvnen er det så som så med, er vel derfor eg har begynt å pressa meg te å gå tur kver dag.. Men luntå e ikke så veldig lang kan du si.. Tror både sambo og sønnen i huset gleder seg te babyen er ute... ;)

Åh, du er ikke alene!! Jeg hadde termin på søndag og er selv veldig lei og vil ha ut barnet, men det hjelper absolutt ikke når folk maser konstant og lurer på om det skjer noe... og den verste: "når tror du det kommer til å skje???" Hvordan i all verden skal jeg vite NÅR fødselen starter?! Forstår veldig godt at de nærmeste er spente osv og de mener ikke noe vondt med det, men det er helt forferdelig å få disse spm daglig :(

3åringen sov hos svigermor i natt og når hu skulle levere bilsetet etter å ha levert han i barnehagen så blei mannen bombandert av telefoner fra mor fordi bilen min sto ikke i gården. Jeg sov og bilen har min lillesøster lånt. Gjett om jeg fikk meg en god latter når jeg sto opp ;) hihi

Lillegutt er ventet 28 august <3

Ja det blir samme greia her, mamma lurte på om det va skjedd nokke soden ej ikkje va grønn på facebook, å hver dag når ej våkna e der sikkert minimum 5 persona som he spurt kjenne du nokke???? Baaah, ekje lett å kontrollere seg når man da har fått null søvn i tillegg t bekkensmerte ;) oppgitt saaa duu :p

Fikk også et morsomt spørsmål i dag, om; jeg kunne kjenne det på meg at i dag skjer fødselen, om jeg på en måte visste det på morgenen før det skjedde ... Som om jeg hadde visst det, det hadde vært utrolig praktisk, men jeg føler jo ingenting bortsett fra at det nærmer seg med alle vondtene som det fører med seg :P

Fikk også et morsomt spørsmål i dag, om; jeg kunne kjenne det på meg at i dag skjer fødselen, om jeg på en måte visste det på morgenen før det skjedde ... Som om jeg hadde visst det, det hadde vært utrolig praktisk, men jeg føler jo ingenting bortsett fra at det nærmer seg med alle vondtene som det fører med seg :P

Folk e bare så rare , spesielt når det kommer til dette med graviditeten....

Folk e bare så rare , spesielt når det kommer til dette med graviditeten....

Ja helt merkelig :/ møtte ei dame i en heis å i dag som tappet på magen å lurte på om det var gutt eller jente :S svarte bare at det var en baby inni der jeg;)

Her også, mamma ringer omtrent hver dag for å høre om det skjer noe :talk030 Akkuratt som ikke hun er den første som vil få beskjeden når ting begynner å skje.. Tror hun kanskje tror det går fortere hvis hun ringer :p heh..

Får også daglig kommentarer på magen min av vilt fremmede folk når jeg er ute... Igår f.eks "Ojj, den der er det ikke lenge til kommer ut vel?", "Nå tror jeg ikke magen kan komme lengre ned, henger jo nedpå knærne snart" og "Den babyen der lå langt nede, du er vel over termin nå du eller?" .... hmpf..

Masse tlf og mld hele dagen om folk som lurer på om det har skjedd noe..eller om det skjer noe snart. Hvordan skal jeg vite om det skjer noe snart? Sier bare at det ikke er noen tegn på at det er ting på gang..og at jeg ennå har 9 dager igjen. At jeg forventer å gå over tida. Da blir det fort stilt et par dager :)

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Back
Topp