Blir gaaal av å vente..

KrepsenErBlittMamma

Forumet er livet
Pos. EL-test 18./19.januar, så regnet meg frem til IKM rundt 2.feb..
Men nå er det bare menssmerter, men kommer liksom aldri noe mer..

Blæææææh.. Tok en test her for en liten uke siden, men den var seff negativ...

Men hvor blir det av TR!?!?
Åååh...

Tør ikke håpe på noe, når jeg går rundt med menssmerter, heller.. Plutselig kommer TR, så...

Kan man vøre langt på vei før at testen slår ut??
Kan man f.eks. være 14dager over IKM?? Bare lurer..

du får ta deg en test til..
jeg fikk ikke positiv test når jeg gikk med Emma jeg, så her måtte det blodprøve til [:D]

Jeg he testa sjøl positivt begge gangene 1 uka før ikm.
Men he ei vennina som ikke testa positivt før hun var 2 mnd på vei.

Greide ikke dy meg.. Tok en test, men negativ [:(]

Jeg hadde det akkurat som deg, og måtte vente og irritere meg.. Men testen ble positiv, tok bare litt tid[;)] 
Lykke til!

Ikke for å skuffe deg.... Men må bare fortelle...

Ser du har fått PCOS diagnostisert. På grunn av hormonforstyrrelsene i kroppen din er ikke en eggløsningstest til å stole på. Så selv om du har fått positiv eggløsningstest er det desverre ikke sikkert at du har eggløsning.

ORIGINAL: Gussi

Ikke for å skuffe deg.... Men må bare fortelle...

Ser du har fått PCOS diagnostisert. På grunn av hormonforstyrrelsene i kroppen din er ikke en eggløsningstest til å stole på. Så selv om du har fått positiv eggløsningstest er det desverre ikke sikkert at du har eggløsning.

Ååå? Det viste jeg ikke.. Daaamn... Må sies at jeg faktisk fikk en pos EL-test litt over en uke etter 18./19.jan... [&:]
Men da har jeg herved gitt opp all prøvingen før gyn. time 12.mars!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I dag er jeg faktisk så deppa, at jeg greier ikke å glede meg over at en av mine kollegaer har fått en prinsesse som faktisk er kun 3timer gammel... [&:]
Off...

Får dårlig samvittighet når jeg syter sånn, for vi er da ikke di som har prøvd lengst, liksom... Totalt 18mnd med en SA inni der... Såååå.. OG PCOS...
Men det blir bedre når jeg får begynt på kur.. Så hormonene mine kommer på rett kjøl igjen(???? ØØØH, hmm..)

Når jeg tenker meg om, så har jeg ALDRI hadd regelmessig syklus... Begynte ikke på pilla før jeg ble sammen med sambo (15 år og 9mnd), og egentlig et under at jeg ikke ble gravid før.. Men har jo PCOS, så kan jo forklare litt, da...
Ordna meg piller, men TR kom jo "aldri".. Sambo var nervøs for at jeg var gravid...
Men, var jo bare uregelmessig...
(Faktisk ikke tenkt på det, jeg.. Før nå...)

Det var dagens klaging.. Mmmmm, det var deilig og få ut litt... Sambo er ikke mye til kar og snakke om slikt med... Han syns ikke det er ekkelt (sier han), men han mener vi bare skal drite i det, og at det skjer når det skjer... LETT for han og si, han som ikke trenger å håndtere hormoner og det å være psykisk nedbrutt etter en abort....

NÅÅÅ, nå er det nok jabbing fra meg...
GOOOOO helg [:)]

Back
Topp