Blir gaaaal!

sofiebrvik

Gift med forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Hver morgen når jeg står opp er nøyaktig lik! Presis to minutter etter at jeg har kommet meg på badet begynner brekningene. Det er helt vilt, brekker og brekker meg til jeg er helt ferdig og tårene renner. Men har enda ikke spydd :O hvor normalt er det, egentlig? Rart det ikke kommer opp _noe_!!
Uansett... helt utslitt blir jeg av det :p

Hver morgen når jeg står opp er nøyaktig lik! Presis to minutter etter at jeg har kommet meg på badet begynner brekningene. Det er helt vilt, brekker og brekker meg til jeg er helt ferdig og tårene renner. Men har enda ikke spydd :O hvor normalt er det, egentlig? Rart det ikke kommer opp _noe_!!
Uansett... helt utslitt blir jeg av det :p
Samma her. Et lite tips som har hjulpet meg; spis noen tørre kjeks FØR du står opp (mariekjeks funker til meg)

Ble 70% sykemeldt idag, pga at jeg er så dårlig. Helt vilt. Kaster ikke opp så mye. Men kvalm 24/7. Helt vanvittig slitsomt!

Dere som er så kvalm, hvor langt er dere på vei? Jeg er 6+1 og kjenner ingenting... :/ :p blir nesten bekymra jeg :p

Dere som er så kvalm, hvor langt er dere på vei? Jeg er 6+1 og kjenner ingenting... :/ :p blir nesten bekymra jeg :p
Æ har vorre gravid 3 gang før å har aldri vorre kvalm, men har 3 nydelige barn, så trur itj du ska værra bekymra :) E 5+4 i dag å null kvalme så langt gangen her å :)

6+6 i dag. Vore kvalm i litt over ei veke med brekninger og sporadisk oppkast. I dag er det verre enn det har vore. Alt eg et kjem i retur. Veldig slapp og trøtt. Godt å vere sjukmeldt akkurat no. I kva veke er det vanlig at kvalmen går over?

Hmm, skal kanskje ikke klage jeg da.
Men det er virkelig ILLE når det står på :( et helt gåen liksom. Men så gir det seg, men kommer tilbake når jeg er sulten. Prøver så godt jeg kan å småspise ofte, men det er ikke lett når man ikke har tid. Drikker mye vann da :) men føler det blir verre og verre.. Kvalmen blir mer og mer intens. I uke 6 var kvalmen INGENTING i forhold til det den er nå...
Håper det gir seg!

Jeg er 6+5 i dag. Men startey i uke 5 hos meg.. Men absolutt verre denne uka!!

Hvor langt er du på vei Sofie?

Jeg er 6+5 i dag. Men startey i uke 5 hos meg.. Men absolutt verre denne uka!!

Hvor langt er du på vei Sofie?

7+2 :)
Har egentlig kjent på kvalmen i et par uker, men ikke før den uken her at det har blitt skikkelig ille :) eller... det kan vel bli verre. så håper det stopper her :p

Jeg har det helt likt som deg! Utrolig plagsomt!
I tillegg blir jeg svimmel når jeg står i dusjen pga all parfymen fra såper og sjampooer. Haha, er ikke greit.
Jeg er 7+0 i dag.

6+2 og ingen kvalme :)

Er ikkje slik her (enda) men sist hadde eg en pakke Ritz kjeks på soverommet og måtte spise noen kjeks før eg stod opp. Det hjalp utrolig mye. Håper du blir bedre snart!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Back
Topp