sweeti88
Forelsket i forumet
Gikk 5 dager over tiden med første, og prøver derfor å innstille meg på overtid denne gangen også. Noe som i seg selv er en lite motiverende tanke
Har termin 10. mai, og bruker derfor dagene med å slappe av og pusle litt med forberedelser..
Meeen... Alle andre rundt meg greier tydeligvis ikke å slappe av, eller tenke at jeg kanskje må gå på overtid.. Får meldinger og tlf. HVER dag, og da for det meste av mamma og min søster(som bor hjemme hos mamma).. Hver dag kommer det: hvordan går det idag? Kjenner du noe? Hvordan gikk det på kontroll? Er det noen fremgang? ÆÆÆÆ...
Skjønner at de bare mener det godt, og at de gleder seg noe ekstremt til lille kommer. Og jeg er utrolig glad for at vi har dem, ikke misforstå
Men er bare så utrolig vanskelig å innstille seg på å gå over tiden, når alle andre er så utolmodig
Prøvd å si flere ganger at han kommer når han kommer, for å se om de tar hintet.. hihi, men da kommer det tilbake fra mamma, neida er ikke sikkert du går over tiden med nr. 2 
Huff, ble en laaaaang klagesang dette, måtte bare få det ut
Meeen... Alle andre rundt meg greier tydeligvis ikke å slappe av, eller tenke at jeg kanskje må gå på overtid.. Får meldinger og tlf. HVER dag, og da for det meste av mamma og min søster(som bor hjemme hos mamma).. Hver dag kommer det: hvordan går det idag? Kjenner du noe? Hvordan gikk det på kontroll? Er det noen fremgang? ÆÆÆÆ...
Skjønner at de bare mener det godt, og at de gleder seg noe ekstremt til lille kommer. Og jeg er utrolig glad for at vi har dem, ikke misforstå
Huff, ble en laaaaang klagesang dette, måtte bare få det ut