Blir frustrert! Noen som vet?

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Heisann! Jeg spør her inne da jeg ikke helt vet hvor ellers jeg skal spørre.. Jeg fikk tante rød 22mai, og det er jo nå en evighet siden. Jeg hadde ikke mer ppiller igjen og grunnet flytting forsvant resepten min..! Så da mensen var ferdig fikk jeg ikke starta på nye ppiller. Det har aldri før gått så lang tid uten at den kommer, verken på eller av pillen. Jeg testet både på lørdag og mandag men de var negative begge to. Har hatt mensensmerter på og av i 3 uker, som om den kommer, men den kommer aldri. Kan jeg allikevel være gravid, bare at det har skjedd nå nylig? eller er det mulig at den tuller sånn med meg?  Noen som har opplevd det samme?

mensen kan tulle veeeeldig når man slutter på pilla! kan ta flere mnd før man får tilbake mensen i det hele tatt!
er jo litt rart at ike testene slår ut hvis du er gravid da! men det skjer jo det og! ingen regel uten unntak

Ja forsåvidt enig i det du sier, er jo det jeg også tenker. Men har jo slutta på pillen en god del ganger, tatt pauser eller når jeg har byttet merke, og det pleier maks å gå 5 uker..Har jo gått på dem i nesten 10 år Men man kan jo aldri helt stole på kroppen sin. Når jeg ble gravid med sønnen min testet jeg veeeldig positivt rett rundt 4 ukersmerket.. Så jeg vil tro at jeg vanligvis produserer nok hcg hvis jeg skulle være gravid til å teste tidlig.. Nei jeg får vel bite i meg med tålmodighet! 

det er ufattelig irriterende! jeg hadde n sånn periode før jul! mensen kom fader ikke, og testene var negative. legene fant heller ingenting. mensen kom i "uke7"
bare kroppen som surra!

men samtidig... veninna mi fikk ikke positive tester før i uke 13! hverken hjemme eller hos legen!

Tok ny test idag da jeg enda ikke har fått den, og der var den positiv gitt..!

Gratulerer... eller? :p

Takk for d:) ikke helt venta nei! Sitter for øyeblikket med hele familien, altså mine foreldre, søsken, samboer og sønn, i spania på ferie, så her er det lite privatliv.. Får fordøye d i fred når jeg kommer hjem:)

Back
Topp