Blir forumappen noen gang fikset?

1zzyMarena

Elsker forumet
Marsboere 2020
Lenge siden noen av moderatorene i det hele tatt har sagt noe om den blir reparert eller ikke. Så jeg lurer på om det i det hele tatt skjer noe.

Pga reklamen er helt ekstrem på nettleseren er det ikke aktuelt å bruke nettleseren på mobilen.

Ja og nå har jeg fått et nytt problem. Enkelte tråder får jeg ikke lese. Så langt tre stk (bl.a pokemon go). Hjelper ikke å logge inn på nytt som av og til hjelper på de andre problemene.
 
3369a4cd43e208d5145c7bd096906a3c.jpg


Dette er feilmeldingen jeg får.
 
Har tatt skjermbilde av feilmeldingen av mitt nye problem, men får ikke lov til å legge til bilde lengre heller...

I følge appen er tråden slettet. Derfor jeg spesifiserer at jeg ikke får åpnet pokemon go tråden.
 
Har tatt skjermbilde av feilmeldingen av mitt nye problem, men får ikke lov til å legge til bilde lengre heller...

I følge appen er tråden slettet. Derfor jeg spesifiserer at jeg ikke får åpnet pokemon go tråden.

Og så akkuret DEN tråden da! Har også slitt med at en del tråder ikke vil åpnes. Blant annet denne :p
 
Tror ikke de bryr seg om å fikse appen siden en del av de mest aktive visstnok bruker nettleser på mobil. Det er ikke så farlig med resten.
 
Tror ikke de bryr seg om å fikse appen siden en del av de mest aktive visstnok bruker nettleser på mobil. Det er ikke så farlig med resten.

Uff, da lar jeg heller være. Syns det er veldig pes!
Bruker nettleser fra pc da, men er jo ikke bestandig man kan sitte med den...
 
Lenge siden noen av moderatorene i det hele tatt har sagt noe om den blir reparert eller ikke. Så jeg lurer på om det i det hele tatt skjer noe.

Pga reklamen er helt ekstrem på nettleseren er det ikke aktuelt å bruke nettleseren på mobilen.

Ja og nå har jeg fått et nytt problem. Enkelte tråder får jeg ikke lese. Så langt tre stk (bl.a pokemon go). Hjelper ikke å logge inn på nytt som av og til hjelper på de andre problemene.

1. Da tror jeg ikke du har sett godt nok etter ;) Vi svarer i tråder om app-problemer både titt og ofte. Både jeg, og de 4 flotte moderatorene.
I går når problemet (det nye problemet som oppsto i går, ikke innloggingsproblemet) ble oppdaget ble det laget en tråd på Tekninsk underforum, og det gikk også ut ett fellesvarsel til alle forum-medlemmene.
Vi svarer også på alle pm og mail vi får innen 24 timer.

2. Ja, noen av reklamene har vært store i nettleser på mobil. Noen ganger fordi man bruker en eldre mobil. Men jeg så vi hadde en reklame for Leverpostei som ble helt feil i størrelsen. Denne ble straks meldt inn og endret på.
Det finnes også ad-blocker du kan sette opp på mobilen din, så slipper du reklamen ;)

3. Dette problemet oppsto i går etter en oppdatering hos utvikler av appen. Dessverre kan ikke vi fikse dette på ett blunk selv.
Mer info om dette ligger på Teknisk og det oppdateres fortløpende.

HER kan du lese hvem som jobber på å forumet, hvordan du får kontakt med oss og hvordan vi jobber
 
Tror ikke de bryr seg om å fikse appen siden en del av de mest aktive visstnok bruker nettleser på mobil. Det er ikke så farlig med resten.

Beklager at du føler det slikt. Men det er ikke slik det faktisk er!

Vi som forum er avhengig av, og prøver å ta vare på, alle brukerne våres. Både de som skriver 1 innlegg i uken, og de som skriver 50 innlegg om dagen. Og alle de tusenvis som er innom hver dag bare for å lese her inne :)

For å få rask respons av oss på ett problem så er det bare å sende en pm til meg eller en av moderatorene, eller en mail til meg direkte på tamara.nygaard@sandviks.com

HER kan du lese hvem som jobber på å forumet, hvordan du får kontakt med oss og hvordan vi jobber

teknisk underforum kan du fortløpende lese informasjon vi legger ut
 
Den åpnes helt fint i nettleseren ;)
Bruker nettleser nå, fordi jeg er på pc. Fra mobil er det helt uaktuelt, bare for tungvindt. Forstår at det ikke er deres feil eller noe du personlig kan gjøre noe med, men om jeg blir så plaget med appen (som jeg for det meste ikke er, heldigvis), så blir det heller slutt på å bruke forumet fra mobil frem til det blir fikset. :)
 
Men har dere andre hatt problemer lenge? Jeg merket det først nå de siste par dagene.
Problemet med android appen og innlogging har dessverre vart siden mai.
Problemene med å åpne tråder og poste innlegg/tråder startet fredag morgen etter en oppdatering fra Tapatalk, utvikler av appen.
 
Bruker nettleser nå, fordi jeg er på pc. Fra mobil er det helt uaktuelt, bare for tungvindt. Forstår at det ikke er deres feil eller noe du personlig kan gjøre noe med, men om jeg blir så plaget med appen (som jeg for det meste ikke er, heldigvis), så blir det heller slutt på å bruke forumet fra mobil frem til det blir fikset. :)
Og det er veldig synd og beklagelig at det blir slik, men jeg kan jo ikke tvinge dere til å bruke nettleser på mobil.

(Men jeg vil igjen informere om at hvis man selv setter opp en ad-blocker på mobilen sin så blir den lettere å bruke, selv om vi har tilpasset forumet så mye vi kan slik at det kan brukes på alle mobiler. )
 
Problemet med android appen og innlogging har dessverre vart siden mai.
Problemene med å åpne tråder og poste innlegg/tråder startet fredag morgen etter en oppdatering fra Tapatalk, utvikler av appen.
Åh, kjedelig for dem med android da! Ja, fredag kan stemme. Men er bare enkelte tråder jeg ikke får åpnet, ser det ut til. Og jeg bruker jo laptop en del i løpet av dagen, så :p
 
Back
Topp