Blir flau på hennes vegne...

joska81

Betatt av forumet
Lest Marthe Krohgs synspunkt på norske mammaer i dagens vg? Hun synes vi må skjerpe oss og trene mer! Det et lett å si når man er gift med en milliardær, har vaskehjelp OG au-pair...;);););)

Heheee, ja nemlig. leste det og. sånn folk som har lett liv og trenger ikke og gjør alt på sin egen hånd. De kan si hva som helst. :-)

Virkelig kjekkt å lese kommentarene til så mange flotte mannfolk som står opp for oss "alminnelige" norske mødre!! :) Virker som flertallet er menn som har hisset seg opp, fantastisk!

Hun sier det fordi hun har lett liv og ikke trenger å gjøre noe når hun er hjemme.
Så kjønner godt at hun sier det.

vi får se hvordan blir når jeg blir Lottomillionær ;)

ja leste det, makan til blåst hønsehjerne!! å jenta er bare 9mnd!!! hun har jo ikke en fjerneste idè om hvordan realitetene til de fleste mødre er!! jises..

Ja, det var ikke veldig gjennomtenkt det der... Men hun er bare sånn, hun har alltid vært bortskjemt og måtte ikke anstrenge se mye i livet så hun har nok ikke peiling på hvordan de fleste av oss her det. Og å få seg en au-pair når man er hjemmeværende med et såpass lite barn synes jeg egentlig bare er trist... Også personlig trener da, såklart, hadde jeg råd til at den kommer hjem til meg og jeg slipper å passe på/motivere meg selv da hadde jeg kanskje også trent litt...

Back
Topp