blir faktisk dårlig...

søvnlø

Betatt av forumet
Når babyen rører seg... i går hang jeg over doen i over en time å spydde da han bevegde seg på det verste... er ikke godt i det heletatt når han er livlig. Rett og slett vondt :-( og er av og til på gråten pga at det er så vondt. blir så trist av det for hadde gledet meg til de siste mnd. Men nå kan tiden ikke gå fort nok... noe som sliter med noe lignende???

Virker som jeg kaster opp mer når han beveger seg her også. Men har ikke noe vondt utover ubehaget med å kaste opp.

Når babyen rører seg... i går hang jeg over doen i over en time å spydde da han bevegde seg på det verste... er ikke godt i det heletatt når han er livlig. Rett og slett vondt :-( og er av og til på gråten pga at det er så vondt. blir så trist av det for hadde gledet meg til de siste mnd. Men nå kan tiden ikke gå fort nok... noe som sliter med noe lignende???

Jeg har vert mye kvalm den siste mnd..syns det er ekkelt og føler meg uvel. pga at ungen har snudd seg med hodet ned, så sparker hun med beuna oppover..og da kan man bli veldig kvalm. Jeg kjenner også at jeg er veldig tung nå, og bekkenet har begynt å gjøre vondt...så vi får bare smøre oss med tålmodighet..er ikke noe kjekt. Men ikke lenge igjen da ;)

Blir ikke kvalmen av bevegelsene, men kjenner at det kan være sykt ubehagelig når hun beveger mye på seg der inne. Synes det er mer ubehagelig med bevegelse enn spark. Men det hørtes ikke godt ut at det ender med spy hos deg da..hadde nok tatt det opp med jordmor neste gang du skal til kontroll. kan jo være at det er flere gravide som reagerer slik, jeg aner desverre ikke.

Bah, kjenner det er ubehagelig med de store bevegelsene jeg også.. Er skikkelig kvalm i dag, men vet ikke hva det kommer av :/ har ikke vært kvalm siden jeg passerte tolv uker (1 gang bare imellom), så hadde helt glemt hvor fælt det er å være kvalm:P

Back
Topp