Blir faen meg dårlig..........

Puffen

Elsker forumet
Helvetes sinnsyke folk:mann dømt for voldtekt på stedater
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=593217

Jeg satt som jurymedlem i en sånn sak også ble jeg trukket ut til å være med når straffeutmålingen skulle bestemmes. Vi "vanlige" ville jo bure drittsekken inne på livstid, men det gikk ikke. For vi måtte ta hensyn til hva som hadde blitt avsagt som dom i tidligere saker. Hvis vi gav for streng straff ville straffeutmålingen bli anket til Høyesterett og med all sannsynlighet ville da straffen bli satt ned. Ahhhh, blir så forbanna!!

jeg blir også dårlig av å lese om sånt. Stakkars stakkars 6 åring. Bra at hun sa fra tidlig til mora si

De skulle slengt på kastrering på den straffen. Samt offentliggjøring av overgriperens navn og bilde!!

Kjenner det koker inni meg når jeg leser om hvor liten straff de får!!

Hvorfor skal det være sånn???

Om man blir tatt med dop så får man jo høyere straff enn om man har voldtatt eller drept ett barn f.eks.
Jeg syns det er helt sykt og så trist, stakkars den lille jenta på 6år som har fått problemer pga det stefaren gjorde mot henne.

Kan ikke fatte at noen utsetter små stakkars barn for overgrep, hva faen feiler det sånne ekle pedofile????
[:@][:@]

Det er helt drøyt, man får strengere straff i Norge for skattesvindel enn for pedofili, voldtekt og drap!

Fuckings svin!
Burde faen med skjedd noe drastisk med slike folk!

Satt akkurat å leste saken te faren min. D e heilt syk!! Eg bler så sinte inni meg!![:@][&:]

Back
Topp