blir en tung dag i morgen

nemi.marselia

Forumet er livet
I morgen skal bestevenninnen min gravlegges.
Dette tror jeg blir en utrolig tung dag for jeg føler ikke jeg har fått bearbeid sorgen siden jeg har vært alene hele tiden siden dødsfallet og ikke fått pratet med noen.

Så tenker jeg jo på familien, mannen og den lille sønnen hennes. Hvordan blir det å se deres sorg? Hvordan vil man takle minnestunden?

Vet ikke hva jeg skal si. Det er jo en utrolig tragisk hendelse, og jeg klarer ikke sette meg inn i din situasjon, da jeg aldri har mistet noen.

Håper det går bra med deg =)

Uff.. Sånne ting er aldri enkle, og det er nok ikke meningen heller. Jeg har kun vært i èn begravelse, og det var min mammas. Jeg følte meg ikke forberedt, men måtte bare gjennom det. Gi mannen og sønnen en god klem og si at du er der for dem.
Lykke til - og kondolerer så masse. Livet kan være så vondt.

Jeg vil bare sende deg en god klem, og jeg håper du snart får tatt et ordentlig farvel, og snart får "tid" til å slippe sorgen til. [:(]

Sender deg en stor klem jeg.
Det er vanskelig å skulle forbrede seg og føle seg klar til en begravelse. Prøv å tenk at hun nå har det godt selv om det er vanskelig. Gråt det du vil og vær så lei deg som du vil..

Har heldivis endel kontakt med mannen hennes så fått vist min støtte så godt som mulig slik det er nå.

Jeg vet iallefall hun ikke kjemper eller har det vondt der hun er nå. Det er en mager trøst
hun passer nok på hele sin familie der hun er og sin lille gudsønn (han i magen min)

Back
Topp