Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her er Desember måneden over alle måneder [8D] Ikke mindre enn 6 bursdager, deriblant minsten, mamma og svigermor og selvfølgelig kommer jo julen i tillegg.. Også synsjeg det er litt dumt å legge jul+bursdagspresang sammen,så takk lov for halv skatt før jul[:D]
Her har me 4 tette i august : 1, min mor, 12 minsøster, 14 mor sin type og 15 min mann.... Så har me någen tette i november: 12 min manns farfar, 13 min manns bror, 22 vår sønn, 23 min farmor, 24 min morfars samboer og min mans bror.... travle tider
Nja nesten...jeg 29 mars, eldste jenta 15 mars, mammaen min 24 mars, og så denne med termin 13 mars.
Men så har jeg mellomste jenta i janua pluss lillesøster, lillebroren min i februar, minste gutten vår i april....Så blir dyrt etter nyttår med andre ord da [:D]
Skal vi se..våre store måneder er mars, som min lille blir født inn i. Da er det inkludert minien 6 stk og desember da er det 5 stk, pluss julaften [8D]