Blir eg ein av statistikken...

Kisseypooh

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡Junigull 2016♡
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
MayDay2021
Vært på tul og der såg me kun plommesekk, han klarte ikkje å sjå nåke embryo så då blei eg sendt på sjukehuset for blodprøve og skal ta ny blodprøve på mandag...

Det samme skjedde meg på mandag. Tok blodprøve mandag og onsdag, og stigningen var kjempe dårlig :(
Mandag:2300
Onsdag:2400

Jeg var forberedt på det verste, og har hatt er døgn hvor jeg har forberedt meg på å måtte ta abort hjemme i helgen. Ekstremt mye tårer og sinne :(

Men idag på UL fant han et perfekt embryo med perfekt hjertefrekvens ❤️

Så her må du ikke gi opp håpet! Du er nok bare kortere på vei enn antatt ❤️

Det samme skjedde meg på mandag. Tok blodprøve mandag og onsdag, og stigningen var kjempe dårlig :(

Jeg var forberedt på det verste, og har hatt er døgn hvor jeg har forberedt meg på å måtte ta abort hjemme i helgen. Ekstremt mye tårer og sinne :(

Så godt å høre at da såg bra ut for deg i dag :-)

Ja eg håpe virkelig. Men med første dag i siste mens 1. August hadde eg sett for meg at eg va minst 6+3, men ein veit jo aldri når ein har lang og ustabil syklus... ❤️

Så godt å høre at da såg bra ut for deg i dag :)

Ja eg håpe virkelig. Men med første dag i siste mens 1. August hadde eg sett for meg at eg va minst 6+3, men ein veit jo aldri når ein har lang og ustabil syklus... ❤️

Nei, min forrige mens var 19/07. Men pga ustabil syklus så er jeg ikke mer enn 6 uker på vei nå :p
Herlig med slike sykluser :rolleyes:

Vi beregnet befruktning til å ha skjedd ca 28/08.

Last edited:
Nei, min forrige mens var 19/07. Men pga ustabil syklus så er jeg ikke mer enn 6 uker på vei nå :p
Herlig med slike sykluser :rolleyes:

Vi beregnet befruktning til å ha skjedd ca 28/08.
Då e da fortsatt håp her og ❤️

Åå, så fint å lese spirehybelen :Heartred

Håper du bare er kortere på vei enn antatt, og at du kan komme med samme oppdatering som spirehybelen ❤️

Say whaaat! Skulle tro det er feilmåling i den ene prøven da. Så utrolig fint!! Gratulerer :Heartred:Heartred:Heartred

Måtte ta ein ny test bare for å sjekke om det blei svakere... alle e tatt på ettermiddag/kveld

Vedlegg

• 6856CF03-3878-46E1-B342-B934A3C0084F.jpeg
    6856CF03-3878-46E1-B342-B934A3C0084F.jpeg
    13,2 KB · Visninger: 144
Måtte teste i dag og. Syns den e enno sterkere i dag, samme e kvalmen...

Vedlegg

• 2B93D662-DCCB-4F8E-BCB9-C16CAD6D315A.jpeg
    2B93D662-DCCB-4F8E-BCB9-C16CAD6D315A.jpeg
    12,4 KB · Visninger: 53
Veldig sikker på at du bare var litt for kort på vei :)
Kan nok stemme, om eggløsningstester kom bare nåken dager seinere enn «vanlig» eller at det festa seg seint kan eg godt være 5+3 i dag. Ut fra min beregning sku eg vært 6+3 når eg va hos gyn, men han gjekk jo ut fra hjulet som ville tilseie 8+0...

Er jo en mulighet at egget gikk i dvale også så du derfor er kortere på vei enn først antatt.. testene dine ser jo kjempefine ut❤️

Då har eg vært og tatt ny blodprøve så nå e da bare til å vente i spenning ❤️

Back
Topp