Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Da hadde eg irritert meg grøn heile tida, pga at her har vi ikkje gjerding enno, så alle synest det er heilt greitt å gå rundt hushjørnene våres døgnet rundt.... [8|] Men gjerdinga kjem opp snart!!! [:D] og da kjem eg til å bli irritert dersom nokon går i hagen!
Ja, ser ungene i nabolaget her stadig vekk på min og de som bor i leiligheta oppe sin plen. Det er ikke gjerding her og alle leilighetene ligger ganske tett.
De gjør ikke noe galt så da får de bare leke som de vil. Hadde reagert om de hadde gjort herverk o.l ja.
Både ja og nei....kommer helt ann på. En gang greit, to ganger også greit...men blir det en vane....da blir det nok en frustrasjon! Selv har jeg stor respekt for naboenes eiendommer....og mine barn får ikke gå inn på andres eiendommer uten tillatelse..
Nei, herlighet [:D] Naboungene skal BARE leke så mye de vil i hagen vår, det gjør meg ingenting [:)] Skal lage lekeplass nedfor huset til sommeren, og alle barna i nabolaget er hjertelig velkomne til å leke [:)] Heller det, enn å sitte fastklistret foran data/tv hele dagen! [:)]
Nnjææ.. jeg deler jo hage med husvertene jeg da.
Men på kveldstid så blir jeg litt irritert når det er barn og leker og hyyyyler rett utenfor soveromsvinduet til meg og guttungen.. men jeg kanke gjøre noe med det så.
Tjah... vet ikke helt. Irritasjonen er nå uansett èn ting. Hadde heller synes det var mer skummelt om det ble forventa at jeg skulle ha kontroll og ansvar og passe på barna som måtte være der støtt og stadig - så jeg tenker at om noe skulle bli tatt opp med naboene/ naboungene, så var det hvem som har ansvaret for barna som eventuelt og på eget initiativ måtte oppholde seg i hagen eller på terrassen min.
Ja jeg kan fint irritere meg og jage de ut[8D] når mine er inne for å spise eller gjøre annet blir de svært forstyrret av det og noen unger bråker/løper i blomsterbed og bryr seg ikke om andre sine ting så de må gå ut[;)]
JA! Ka skal dei der å gjera då? Huska da var nabo ongar så sprang rundt i grusen og utenfor stue vinduene mine tidligere. Holdt på å klikka. Ka i all verden skal dei stå der å spionere på ? Og det me å springe i grusen rondt bilane blir eg også galen på, ingen garanti for at dei ikkje finne på faenskap og skrape opp bilane. x|