Blir du fornærmet?

me84

Elsker forumet
Hvis du kjøper en gave til noen, og de spør om de kan få bytte det pga de har det fra før?

Nei, hva skal man med to like ting!!!!![:D]

ORIGINAL: thejohan

Overhodet ikke.

Absolutt ingen grunn til å bli fornermet for noe sånt syns jeg..

nei

ORIGINAL: thejohan

Overhodet ikke.

Nei...! Håper ingen blir det[8|]

enig vi fikk en hardangerbestikk kakespade,kjempe fin men vi har 3 stk så trenger mer noe annet i den serien.Men det virket ikke som det ble så godt mottatt da vi lurte på om vi kunne bytte det.Jaja.folk er forskjellige.

Det viktigste for meg er at folk er fornøyd og kan bruke det vi gir.

NEI!!!! Og heller ikke sur hvis grunner er pga de ikke liker den eller noe de har behov for.. Jeg kjøper alltid gaver som jeg ber om å få med byttelapp til. Hvis gaven ikke kan byttes, kjøper jeg den ikke...

nei.
blir ikke fornærmet hvis de vil bytte fordi den ikke falt i smak, heller...

Nei jeg blir ikke det. Men om folk ikke klarer å holde seg lengre til de har pakka opp før de begynner å snakke om å bytte, da kan jeg bli litt fornærma ja. Det går jo an å vise litt takknemlighet, det er jo tross alt tanken som teller.

Nei hvorfor skulle jeg bli fornærmet? Er jo bedre at personen bytter det i noe som hun eller han trenger enn at det jeg kjøpte osm han eller hun har fra før, bare blir liggende uten å brukes.

Ja veldig, neida bare tuller, joda seriøst jeg blir det, neida tuller igjen, men seriøst jeg blir litt fornærmet. Neida, blir ikke det i det hele tatt, joda kanskje litt, neida tuller.

Selvfølgelig ikkje.
Fikk kakespade som eg hadde fra før, men spør ikkje engang om eg kan bytte[8D] Skal bytte for eg treng ikkje to og eg mangla masse anna i "serien"[;)]

Næsj.. sånt skjer jo..

Back
Topp