Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Bare det er etter 4 så passer det for meg, gjør så klart ikke noe om jeg må komme litt senere. Et treff hadde hvert kjempe kosli uansett[:)] Så jeg er med
Skal vi si 17.30 da? Forslag til en plass vi kan møtes? [:)] Tror du at du kan høre med Meg_Ja om det passer for henne da? Så kan jeg høre med Henriette?
Åja stemmer, det var du som ikke var så godt kjent[;)]
Meieriet er ikke så langt unna nerstranda, så vi kan jo møtes på nerstranda så det ikke blir forvirring[8D]
(er så dårlig å forklare)
Vet du, jeg finner nok helt sikkert frem dit. Så vi kan likeså møtes på meieriet [:D] Men det hadde vært greit å hatt nr til noen av dere hvis jeg ikke finner frem? [8D]
Kom meg akkurat inn igjen på BV, skjønner ikke noe. Ja det stemmer, meieriet er ikke 100meter fra nerstranda engang[;)]
Men der stenger de også matservering klokken 18.00, så skal vi ha mat må vi bestille det så og si med en gang[:)]
Hehe ja [:)] Men det er jo så utrulig greit å bli kjent med noen i samme situasjon da. Noen man kan trene og trille tur med etter at bebiene har kommet til verden. [:D]