Blir det Tromsø treff eller?

Maddis

Elsker forumet
Orker ikke leite opp den gamle tråden. Hva blir det til?? [:)]

Ja var det jeg også lurte på, drev å letet etter tråden, men det var et stooort ork[:D]

Var det 17.mars vi trudde ville passe for de fleste?
Eller de som meldte sin interesse[:)]

Ja, nå på onsdag. Men vi er nesten nødt til å bli enig om et klokkeslett og en plass [:)]

Bare det er etter 4 så passer det for meg, gjør så klart ikke noe om jeg må komme litt senere. Et treff hadde hvert kjempe kosli uansett[:)] Så jeg er med

Skal vi si 17.30 da? Forslag til en plass vi kan møtes? [:)] Tror du at du kan høre med Meg_Ja om det passer for henne da? Så kan jeg høre med Henriette?

Hvor ligger det? Vi kan godt møtes der altså! Må bare finne ut hvor det ligger. [8D]

Åja stemmer, det var du som ikke var så godt kjent[;)]
Meieriet er ikke så langt unna nerstranda, så vi kan jo møtes på nerstranda så det ikke blir forvirring[8D]
(er så dårlig å forklare)

Vet du, jeg finner nok helt sikkert frem dit. Så vi kan likeså møtes på meieriet [:D] Men det hadde vært greit å hatt nr til noen av dere hvis jeg ikke finner frem? [8D]

Jeg fant ut hvor meieriet er i dag! Det er jo rett over nerstranda. [:D]

Kom meg akkurat inn igjen på BV, skjønner ikke noe. Ja det stemmer, meieriet er ikke 100meter fra nerstranda engang[;)]
Men der stenger de også matservering klokken 18.00, så skal vi ha mat må vi bestille det så og si med en gang[:)]

Jeg kan godt tenke meg å spise der. Så da får jeg bare bestille med en gang :p

De har veldig god mat, så jeg skal også spise, så du spiser ikke alene[;)]
Jeg gleder/gruer meg litt! Er veldig spent![:D]

Samme her! Er alltid skummelt å møte noen man aldri har møtt før. Hehe. Men det skal nok gå så fint atte. [:)] 

Joda, det går nok fint så fint[:)] Er ikke så veldig sjenert, bare akkurat i starten. Må bli litt varm i trøya[;)]

Hehe ja [:)] Men det er jo så utrulig greit å bli kjent med noen i samme situasjon da. Noen man kan trene og trille tur med etter at bebiene har kommet til verden. [:D]

Å sitte hjemme i et år kan jo ellers bli ganske kjedelig. [:D] Så er greit å ha noen andre rundt seg med baby [:)]

Ja, jeg er med! [:)] Skal si i fra til Henriette

Back
Topp