Blir det tilrettelagt for deg i graviditeten på jobb?

En tråd i 'Januar 2019' startet av Moderator Marte, 3 Okt 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Eller har det blitt det iløpet av graviditeten?

• Liker Liker x 1
  2. Ceres Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Ikke enda, behovet har ikke vært der enda :)
    Så får vi se hva de neste ukene bringer :)

• Liker Liker x 1
  3. Minimeg Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Januarlykke 2019

Nei, ikke foreløpig. Tenker at den dagen jeg føler at jeg ikke kan gjøre jobben min på lik linje med de andre at det da er på tide med en sykemelding. Å redusere arbeidsmengden min imens jeg er på jobb, vil bare gå utover de to jeg jobber med. Da er det bedre med vikar..

• Liker Liker x 1
  4. :)Solsikke:) Forumet er livet JuniJubel2021 Desemberskattene 2014 Januarlykke 2019

Ikke enda men utrolig fleksibel jobb... men vurderer å legge meg strekk ut en gang pr dag i en seng i et kvarters tid, kjenner det gjør vondt i magen når den ikke strekkes før etter jobb..

• Liker Liker x 1
  5. Idunta Andre møte med forumet

Jaa, jobbet egentlig natt men fikk byttet alle vaktene mine til kveld, og har en sjef som hele tiden spør hvordan hun kan tilrettelegge for meg

• Liker Liker x 4
  6. Soffi23 Elsker forumet

Har kontorjobb og er ikke noe fysisk utsatt på jobb, men pga bekkenløsning har jeg fått innvilget to gåturer rundt bygget ila arbeidsdagen! Og så har vi hev/senkbord så jeg kan variere i arbeidsstillingen. Nå er jeg 20% sykmeldt og regner egentlig med at jeg må redusere enda mer etterhvert

Del denne siden