Blir det teit eller fint?

*Labambie

Forumet er livet
Jeg er en av de som ikke ser helt poenget i å tenne lys for å så poste det på facebook... Jeg er nok litt mer "hands-on" og kunne tenke meg å gjøre noe, og absolutt ikke for min egen samvittighet men for å faktisk gjøre NOE...

Jeg og naboen min har i kveld tenkt på at vi skulle smøre masse matpakker og dra ned til sentrum og gi til de som driver med opprydding eller andre som måtte trenge det i forbindelse med dette.
Blir det dumt? Vi skal selvsagt sjekke først om det er noen som jobber der i kveld så det ikke blir totalt bomtur. Har liksom lyst å gjøre noe for noen, dette var det beste vi kom på.

Høres helt fantastisk ut!
Jeg vil også gjøre noe, men vet liksom ikke hva det skulle vært... :(

Høres helt supert ut!!!

Labambie skrev:
Jeg er en av de som ikke ser helt poenget i å tenne lys for å så poste det på facebook... Jeg er nok litt mer "hands-on" og kunne tenke meg å gjøre noe, og absolutt ikke for min egen samvittighet men for å faktisk gjøre NOE...

Jeg og naboen min har i kveld tenkt på at vi skulle smøre masse matpakker og dra ned til sentrum og gi til de som driver med opprydding eller andre som måtte trenge det i forbindelse med dette.
Blir det dumt? Vi skal selvsagt sjekke først om det er noen som jobber der i kveld så det ikke blir totalt bomtur. Har liksom lyst å gjøre noe for noen, dette var det beste vi kom på.

Ikke teit, veldig fint! :-) Slike som deg skulle vi hatt flere av.

En flott tankeog en utrolig gest..!
Kjör på!! :)

Det er jeg sikker på at de som jobber vil sette stor pris på, hvis det er noen.
Så flott at du er i en posisjon hvor du kan gjøre noe.
Jeg som bor så langt borte har kjent veldig på den hjelpesløsheten, at jeg skulle ønske jeg kunne ha gjort noe, men det går ikke.

Ring røde kors og spør om det f.eks? Synes det er kjempeflott tiltak jeg! 

Det var jo bare en helt ufattlig stor gest! Super ide!
Skulle også ønske jeg bodde nærmere, er liksom ikke så kjempemye mer enn å tenne lys jeg får gjort her hjemme, 8 timer borte fra hovedstaden...

Vet du, om du trenger det så send meg kontonr ditt, så kan jeg bidra med litt penger til dere! så mange matpakker koster jo litt :)

Back
Topp