Blir det planlagte keisersnittet den nye termindatoen også på papiret?

Lykke-lig

Andre møte med forumet
Som overskrifta sier. Har nå nylig fått innvilget planlagt ks, og da blir selvsagt termindagen flyttet. Skal jeg forandre det også i søknaden om foreldrepenger? Forskyves også starten for permisjon(3 uker før temin), noen som vet eller har erfaring?
Har allerede søkt om foreldrepenger, men nå vet vi jo ganske sikkert når termin blir..

Som overskrifta sier. Har nå nylig fått innvilget planlagt ks, og da blir selvsagt termindagen flyttet. Skal jeg forandre det også i søknaden om foreldrepenger? Forskyves også starten for permisjon(3 uker før temin), noen som vet eller har erfaring?
Har allerede søkt om foreldrepenger, men nå vet vi jo ganske sikkert når termin blir..
Terminen er det samme uansett. Om ungen skal fødes før kan du søke om å få perm før, men vet ikke om de fortsatt godtar det

«Mor kan tidligst søke om foreldrepenger ved 22. svangerskapsuke. Hvis du har fått en dato for planlagt keisersnitt, bruker du denne datoen som termindato når du søker.»
står på nav sine sider for foreldrepenger:)

Back
Topp