Blir det nokken julebarn her...

Challa

Betatt av forumet
Det blir spennende å se om det blir nokken barn 24. desember her :) Sitte sjøl 3 daga på overtid her å venta i spenning på om det skjer nokke, mannen tror bestemt på at det blir barn 24. desember så vi får vente å se om det blir det :)

God Jul til alle :)
 
Ja, det bli spennende å se! Det blir nok en annerledes jul uansett, men akkurat nå kjenner jeg at jeg håper lillebror holder seg i magen minst ett døgn til, og gjerne to!
 
Jeg har termin 1 juledag, håper inderlig jeg slipper unna fødsel i morgen, aller helst vil jeg det skal bli et nyttårsbarn:)

♡ appen ♡
 
Jeg er 7 dager på overtid i morgen - og skal på overtidskontroll. Men syns helt ærlig at hun kan holde seg inne en dag til når hun først har venta så lenge.. Mest for babyens egen del, det er jo litt kjipt med bursdag på julaften tross alt...
 
4 dager forbi termin å sitter her og kjenner noe voldsomt til nedpress og stikkninger/mens smerter. Til og med samboeren kjenner at livmoren trekker seg sammen når han holder på magen min. :eek: Veldig masse bevegelse på mini nå i kveld og. Så hadde ikke overrasket meg litt hvis det skjer i natt/ i morgen! :p
Tør nesten ikke gå å legge meg nå!! :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
4 dager forbi termin å sitter her og kjenner noe voldsomt til nedpress og stikkninger/mens smerter. Til og med samboeren kjenner at livmoren trekker seg sammen når han holder på magen min. :eek: Veldig masse bevegelse på mini nå i kveld og. Så hadde ikke overrasket meg litt hvis det skjer i natt/ i morgen! :p
Tør nesten ikke gå å legge meg nå!! :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Spennende!! Lykke til! :)
 
4 dager forbi termin å sitter her og kjenner noe voldsomt til nedpress og stikkninger/mens smerter. Til og med samboeren kjenner at livmoren trekker seg sammen når han holder på magen min. :eek: Veldig masse bevegelse på mini nå i kveld og. Så hadde ikke overrasket meg litt hvis det skjer i natt/ i morgen! :p
Tør nesten ikke gå å legge meg nå!! :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ojojoj! Det høres jo veldig lovende ut! Lykke til!
 
4 dager forbi termin å sitter her og kjenner noe voldsomt til nedpress og stikkninger/mens smerter. Til og med samboeren kjenner at livmoren trekker seg sammen når han holder på magen min. :eek: Veldig masse bevegelse på mini nå i kveld og. Så hadde ikke overrasket meg litt hvis det skjer i natt/ i morgen! :p
Tør nesten ikke gå å legge meg nå!! :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Lykke til! :) :)
 
Lurer på om det kan bli det her :p
Riene er begynt igjen :p lå med rier i går natt men de forsvant... men nå er de tilbake og da blir det kanske julebarn? ;-)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Lykke til rebbis og jule baby:D

♡ appen ♡
 
Pøh......sovet som en stein i natt, å kjenner ikke noe nå. Så var nok bare lureri! ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp