Blir det noe sengekos for tiden?

Ra2

Glad i forumet
Her er det mer labert en vanlig. Føler meg som en hvalross, og syns ikke kroppen min egner seg så godt til slikt nå. Sambo forsikrer at jeg ser bra ut, men så lenger jeg ikke føler meg noe særlig blir det ikke like stas :) Blir vel knapt en gang i uken....

Nei...Igrunn ikke.
Vi har prøvd om og om igjen. 
Men gjør så vondt i magen og ett visst sted.
Så flere mnd uten her.
Gleder meg til vi kan ta en sengevals uten at det gjør vondt igjen... ;)

Ca 1 gang i uken.. Heldige dere er :)!

Lyt innrømma at det ikkje blir lika ofta som før, eg kjenner meg ikkje særleg fin og magen kjem fort i vegen. Men har jo lika lyst, så mellom ein til tre i veka - no når eg har vore sjuk har det vore heilt dødt :p

Hehe.. :p lysten er på plass for min del iallefall, men merker jo at det er litt mer utfordrende. I tillegg får jeg fort vondt der nede. Så kanskje en gang annenhver uke eller noe, selv om jeg hadde hatt lyst gjerne en gang daglig :p 

En gang hver kveld her..men det er fordi slimproppen min har gått 

* sladrer med moto2 & kluten *

Ticker id: PJa0

Ticker id: 733M   Ticker id: PAYq

Funker ikke med et stk havarert bekken Også får jeg så kraftige kynnere av det.. Tilsammen fører det til ei søvnløs natt med masse smerter.. Og jeg har nok smerter fra før, så får bare vente..

Her blir det når jeg har lyst :) Er ett par uker siden sist. Men prøver ennå :)

ja visst 

luxusmamma skrev:

He he :)) Skjønner dere er klar for å få babisen ut :))

Ra2 skrev:

luxusmamma skrev:

He he :)) Skjønner dere er klar for å få babisen ut :))

ohh yeah!!!  emoticon

Vi lever i sølibat....nå når magen har blitt stor.

Ra2 skrev:
Her er det mer labert en vanlig. Føler meg som en hvalross, og syns ikke kroppen min egner seg så godt til slikt nå. Sambo forsikrer at jeg ser bra ut, men så lenger jeg ikke føler meg noe særlig blir det ikke like stas :) Blir vel knapt en gang i uken....

Signerer denne jeg :)

Det blir ikke mye av det for tiden. Magen blir jo så klemt og blir veldig iveien. Så gleder meg til å kose uten den store magen og ikke føle meg som en nonne:P:P

Tør nesten ikke det for tiden jeg da, siden jeg er redd det kan starte fødselen :)

Når jeg føler alt er klart her hjemme, går det vel bra, men frister ikke så veldig mye heller nå....

ingen lyst what so ever her... og det er egentlig ikkje pga magen heller.. lysten er bare heilt borte. og det er veldig vondt å få noke inni der :) for å si det slik :)

1 gang i uka høres masse ut for meg! Heldige mannfolk dokke har
her er det lite...

Her og blir det svært lite sengekos. Kan ikke si det frister pga liten lyst fra min side. Gjør også veldig vondt der nede hvis vi prøver på noe. Men godt å høre at det er flere som har det på samme måte:)

Back
Topp