Blir det noe resultat snart nå da?!?

Trekløveret <3

Forumet er livet
Jeg var på fotsoneterapi/øreakupunkturi dag, fikk fullt av nåler i øret for alt mulig forskjellige ting, deriblandt for mine problemer "nedentil"... Dvs mangel på el/mens siden jeg sluttet på pillen for 4år siden.. Så tenkte siden ikke de såkalte gyn.spesialistene har greid å hjelpe meg, hvorfor ikke prøve litt alternativt!?! (Forresten utroli merkelig at hun kan se 2 sek på øret mitt å si at jeg har "underlivsproblemer", ryggproblemer osv..!!??!!) Etter hun hadde stukket nåler i øret på meg, begynte hun med den her fotsoneterapien..og jeg merket faktisk f.eks når hun tok underlivspunktene at det var et el annet som skjedde der nede.. Og nå blør jeg som en foss!!
Hun syntes jeg var "et veldig interessant tilfelle", og siden hun så så tydelig de problemene jeg hadde hadde hun stooor tro på at vi skulle klare å fikse dem! Krysser fingrene på at det fikses fort, og at jeg snart blir gravid med mitt (eeh..vårt!!) etterlengtede mirakel!![:D]
 
Noen som har erfaringer med dette?? Isåfall vil jeg veldig gjerne høre om dem![:)]
 
Hei! Har ikke noen erfaring på dette området, men må bare si at det høres helt utrolig ut!!! hadde kanskje vært noe det..???
Lykke til videre i prosessen!!!
 
Jeg har hatt erfaring fra fotsoneterapi. Jeg mistet mensen etter å ha sluttet på p-piller, legen skjønte ingenting. Har en fantastisk farfar som er fotsoneterapaut, han behandlet meg, og et par dager etterpå kom mensen. Det er jo bare helt utrolig. Har veldig stor tro på alternativ behanlig. Tenkte jeg skulle prøve akupunktur i forbindelse med IVF behandlingen.
Håper det går godt med dere. Lykke til!
  
 
Back
Topp