Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den der er jo kjempesterk med tanke på at de testene der ikke er så sensitivehadde det vært BT hadde strekene vært like sterkeAbsolutt sterkere! Jeg synes ikke min var særlig sterk 4+1 men jammen fikk jeg 2-3 på digital. Dvs jeg hadde HCG over 200, men streken var langt fra lik kontrollstreken det ordner seg! Vis vedlegget 153496
Den der er jo kjempesterk med tanke på at de testene der ikke er så sensitivehadde det vært BT hadde strekene vært like sterke
Ja man burde la være å teste så mye. Går det galt får msn ikke gjort noe uansett hva testen viser. Skal bruke opp de strimmelen jeg har så er det sluttJøss men uansett, det er økning. Ikke bekymre deg prøv å ikke test for mye, jeg ble såååå stressa for det. Tar bare digital for å "bekrefte". Jeg vet dette går veien for deg!
Ja man burde la være å teste så mye. Går det galt får msn ikke gjort noe uansett hva testen viser. Skal bruke opp de strimmelen jeg har så er det slutt
Skal dit fredag 8.jan. Skal få henvisning til ul i uke 7 da.Lurt tid skulle du til legen?
Skal dit fredag 8.jan. Skal få henvisning til ul i uke 7 da.
Jeg skal 11. Jan. Dette blir spennende gitt.Skal og 8 januar spennende!
Ja viss alt er i Orden på ul i uke 7,blir duotesten med ul på riksen i uke 12. Skal være lettet viss jeg kommer så langt.Skal og 8 januar spennende!