Blir det kjemisk igjen?

attpåklattnr2

Gift med forumet
Synes ikke testene har steget i det hele tatt siden onsdag . Er redd dette er begynnelsen på en ny kjemisk.
Det øverste er testen etter 5, den nederste etter 30min
ImageUploadedByBV Forum1451633161.860141.jpg

Her er testene tørket fra 12-15 dpo
ImageUploadedByBV Forum1451635219.066335.jpg

Absolutt sterkere! Jeg synes ikke min var særlig sterk 4+1 men jammen fikk jeg 2-3 på digital. Dvs jeg hadde HCG over 200, men streken var langt fra lik kontrollstreken :) det ordner seg! ImageUploadedByBV Forum1451641821.094874.jpg

Absolutt sterkere! Jeg synes ikke min var særlig sterk 4+1 men jammen fikk jeg 2-3 på digital. Dvs jeg hadde HCG over 200, men streken var langt fra lik kontrollstreken :) det ordner seg! Vis vedlegget 153496
Den der er jo kjempesterk med tanke på at de testene der ikke er så sensitive:)hadde det vært BT hadde strekene vært like sterke

Syns absolutt jeg ser en økning på testene dine :)

Den der er jo kjempesterk med tanke på at de testene der ikke er så sensitive:)hadde det vært BT hadde strekene vært like sterke

Jøss :) men uansett, det er økning. Ikke bekymre deg :) prøv å ikke test for mye, jeg ble såååå stressa for det. Tar bare digital for å "bekrefte". Jeg vet dette går veien for deg!:D

Jøss :) men uansett, det er økning. Ikke bekymre deg :) prøv å ikke test for mye, jeg ble såååå stressa for det. Tar bare digital for å "bekrefte". Jeg vet dette går veien for deg!:D
Ja man burde la være å teste så mye. Går det galt får msn ikke gjort noe uansett hva testen viser. Skal bruke opp de strimmelen jeg har så er det slutt ;)

Ja man burde la være å teste så mye. Går det galt får msn ikke gjort noe uansett hva testen viser. Skal bruke opp de strimmelen jeg har så er det slutt ;)

Lurt :) tid skulle du til legen?

Back
Topp