Blir det igjen noen??

Enirdna

Glad i forumet
Synes det er så mange som får babyen sin nå!! Lurer på hvor mange som blir igjen til april??Er jo ikke så lenge igjen da... :)
Er så moro å følge med på alle sladretrådene om dagen!!

Benytter anledningen til å gratulere alle som har fått gullene sine, og i tillegg ønsker jeg alle de fortsatt kommende mødrene LYKKE TIL!!

Helt enig [:)] Lurer på hvor mange som får de første dagene..

Gratulerer til alle dere som har fått [:)]

Jeg blir iallefall til april [:D]
Mange tjuvstarter her ja [8D] Så spennende å komme inn her hver morgen nå!!! [:D]

Jeg er her  jeg og blir nok lenge til noen baby her enda. selv om kroppen styrer litt hehe

ORIGINAL: litla

Jeg hører til i MARS, og jeg blir igjen til april! Haha[8D][:D][;)]

Bra det er noen som drøyer litt også!! :)

Jeg blir nok en goood stund![;)]

hehe ja tenkte samme tanke i dag [:D]
ser nesten ikke ut som noen rekker å gå åvertid her inne hehhe[:D]

jeg har termin 30 april, så blir vel igjen til mai regner jeg med. selv om jeg mer enn gjerne vil møte babygutten min NÅ [:D]

gratulerer til alle som har fått babyene sine! [:D][:D]

Jeg trodde i dag morres at jeg kom til å være en av de som "forlot" dere og havnet på mars jeg da, men her ser det ut til at man må smøre seg med tålmodihet og belage seg på april--baby alikevel.. Det var da som søren...
Men får trøste meg med at jeg får fortsette å henge med dere april-damene fordet [:)]

Jeg blir her på april ser det ut som ja....[;)] har termin på lørdag!!

jeg tror heller ikke jeg får på en stund...han ligger høyt oppe enda,og har ingen tegn på at det sku skje noe snart..[&:]

Ja, er mange som har født nå, men jeg er her nå ennå[;)] Rekner med jeg blir det en god stund og[:)]

Back
Topp