Blir det "hedmarkinger"

neognurk

Gift med forumet
mjøsa treff neste uke eller må jeg kjøre rundt mjøsa helt alene???

Torsdag den 18.03.

Jeg er ledig den 18.!!
Juhu!! Får jeg endelig møtt dere andre også? Hurra!! [:D]
(med forebehold om evt sykdom... vi er jo nesten alltd syke føles det som..)

tror det skal gå bra [:)]

Er det treff da?
Usj,da skal jeg på sykehuset med Einar,så spørs om jeg rekker da [:-]

Så koselig, da blir det treff!!![;)]

Skal vi si kl.13.00 Men hvor på Gjøvik. Tar vi den kafeen Aravis anbefalte?

Molly80, sitter du på med meg da?

Akg, det var trist[:-] Men når er det du må være på sykehuset, hadde vært koselig å se deg og lillegutt også.

Hvis vi tar den kafeen, kanskje vi skulle reservere sofaen? For det er ofte treff der, så det hadde jo vært fint om vi kunne fått sofaen for oss selv.

Hehe, ja det hadde vært fint. Kunne du gjøre det Aravis???

Uff, det er jo alltid noen som ikke kan[:-] Derfor prøvde jeg å lage avtale før allerede to uker siden. Men det hjalp visst ikke[:D]

sitter gjerne på jeg tror jeg ja :)

ORIGINAL: cucurs

Så koselig, da blir det treff!!![;)]

Skal vi si kl.13.00 Men hvor på Gjøvik. Tar vi den kafeen Aravis anbefalte?

Molly80, sitter du på med meg da?

Akg, det var trist[:-] Men når er det du må være på sykehuset, hadde vært koselig å se deg og lillegutt også.

Godt mulig at jeg rekker å komme likevel,har time på sykehuset 09.30[:D]
Hvilken kafè er det snakk om?

Den heter ikke reflex, men den heter Engler og Cowboyer. De har ikke samme tilbudene som reflex har.

For et navn!!![:D] Men har dem den lekegrinden som kan brukes både som grind og som beskyttelse foran peisen, trapper osv?

Kan vi ta det før klokka 13? Storebror er hjemme fra skolen ca kl 14. og det tar meg en time å kjøre til/fra Gjøvik. Må nesten være hjemme til 15. Litt kjedelig å kjøre så langt bare for å si hei og reise igjen....

Tjaa, vi kan prøve kl.12.00? Men da må vi starte tidlig herfra for det er 1,5 tm å kjøre tror jeg.

flere som ken klokka 12? *krysser fingre og ben* ;)

Hvis Emil slutter med hylinga på natta tar jeg en tur jeg også -klokka 12 [:)]

ORIGINAL: FjerneErna

Vi kan samkjøre [:D]

Emil skriker om natta?? Ikke bra ikke bra... vondt i tenna eller noe annet vondteri?

ORIGINAL: *Caroline

ORIGINAL: FjerneErna

Vi kan samkjøre [:D]

Emil skriker om natta?? Ikke bra ikke bra... vondt i tenna eller noe annet vondteri?

Hvis du kjører så er det jo ett fett om han hyler- da sovner jeg ikke bak rattet i hvert fall [:)] 

Lurer på om han har slitt litt med magen i tillegg til at han har fått sin første tann. Er så uvant med sånn hyling så jeg skjønner ikke helt hva det betyr  [&:]

Aravis; takk [:)]  Han var ikke fullt så hysterisk i natt *bankibordet* så håper det gir seg snart.

Aravis: kan ikke du være der kl.11.00, sitte og si til alle at sofaen er opptatt resten av dagen[:)] Hehe, nei vi får satse på at dette går bra.

Fjerne: det er ikke moro når ungen hyler. har hørt på dette i 5mnd så jeg takler ikke noe hyling nå. men heldigvis er det bare noen tårer om det er noe og det går fort over. har du spurt helsestasjonen/ legen hva det kan være? for jeg har jo den oppfattningen nå at hyler ungen så må det være noe?[:-]

Alle sammen: nå fikk jeg plutselig en avtale 13.30 den torsdagen men jeg skal virkelig stå på alle 4 for å få byttet den[:@] jeg har jo ikke vært med på noen av treffene og når er det jeg som egentlig arrangerer treffet så SKAL JEG VÆRE MED[:@] folk også...som bare innkaller uten å spørre om det passer[:@][:@][:@]

Back
Topp