Blir det gutt eller jente....

Askepott

Andre møte med forumet
Hei,hei alle sammen....Jeg venter en liten jente i 19.januar,hun skal hete Isabell....Hva med dere jenter,vet dere kjønn ennå...

Vi venter en liten baby 18.Januar (eller senere..)
Vet ikke kjønn, nei[;)]

Vi tror vi venter 2 jenter...

Etter Ul så vi ganske antydning til kjønnslepper,så er nok litt rart om den lille titter ut med tut![;)]
Tror vi er kommet til enighet om navn,men er litt hemmelig enda...
Har nevnt det et sted tidligere,tror jeg![8|]

Vet ikke om det blir gutt eller jente, har heller ingen navn klare. Spennende!

venter dere med navnet for å se hva som passer til ansiktet som kommer ut, kansje?[;)]
-vet at noen ønsker det..

ORIGINAL: ~Fiorelina~

venter dere med navnet for å se hva som passer til ansiktet som kommer ut, kansje?[;)]
-vet at noen ønsker det..

Både og. Slik tenkte vi første gangen, at vi ville se den vi skulle gi et navn, og bli litt kjent først. Men egentlig handler det vel mest om at vi med å vente kan slippe unna med å enes om ett navn og ikke to (ett til gutt og ett til jente).[;)]

Vi får en gutt, det var ikke noe tvil sa jordmor når vi var til ul.
Han er ventet 21 januer.

Venter en gutt her også. Så det klart og tydelig på 3D Ul idag. Utrolig....
Klem

vi vet ikke ka det blir... tror at det blir en gutt, magefølelse...heh,heh og etter masse kjerringråder!! ;) mannen sier at det blir en jente til... så får vi vente m spenning

Her blir det nok en junior oxo....[:)]ingen tvil, så tut på UL!Har snakket litt om navn i det siste, men jeg blir så i tvil......jeg og samboer gikk gjennom alfabetet og skrev ned de navnene vi kunne tenkt oss for hver bokstav....så skrev vi 3-4 navn på hver vår lapp for å se om det ble noen felles....og vi ente opp med Mats.....men så blir jeg i tvil igjen....

Vi vet, men det er hemmelig! Enten en Elias André eller ei Matilda Nicoline[:)]

Back
Topp