Blir det gutt eller jente?

Ikke stemt med noen av mine :p spennende om det stemmer denne gangen. Hadde vært gøy ettersom alle her ønsker seg gutt :rolleyes:

Kartet sier jente. Ringtesten sier jente. Etter mine symptomer i følge kjerringråd er det også jente. Jeg føler jente også.

Kartet stemte sist gang. Hvis det stemmer igjen blir det gutt :)

Kartet sier gutt her :)

Stemte i alle fall ikke i forrige svangerskap, og stemte ikke med noen av barna til mine nærmeste venninner heller, så dette tar jeg med en stor klype salt.

Kartet sa jente sist, men ble gutt. Denne gangen sier den gutt, og jeg selv har fremdeles ingen følelse av om det er jente eller gutt enda. Men spiser veldig mye surt da. Så det blir spennende å se. ☺️

Håper bare at det blir en baby :smiley-angelic001 Har ingen formening om hvilket kjønn det er, håper ikke det er et dårlig tegn. Hatt en følelse de andre gangene :oops:

Kartet sier jente, jeg tror det er en gutt i magen:Heartred

Kartet sier gutt! :D

Alltid sagt den første er jente, bare ‘visst’ det:laughing002 ide jeg fikk positiv test, følte jeg intenst på det bare er en gutt i vente:hilarious: Nå viser alle kart og kjerringråd ABSOLUTT gutt, så jeg er overbevist:laughing001:laughing002:cool14

Får ikke opp den linken.

Men har sjekket.

Gravid i 2002, sa gutt ble gutt
Gravid i 2010, sa jente ble gutt
Gravid i 2018, sa jente ble jente
Gravid i 2020 sier gutt, føler jente men skal ikke vite før fødsel :)

Kartet sier gutt, og har også veldig sterk følelse av at det er en gutt:-)

Den har hatt rett på 3 og feil på 1 tidligere.
Denne gangen sier den gutt og jeg tror det stemmer

Back
Topp