Blir det gutt eller jente?

  • Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet
Kartet sier jente, jeg tror det er gutt.
Ifølge kartet skulle nr 1 være jente, fikk gutt. Nr 2 stemmer, gutt. Så får vente å se hva nr 3 blir :)
 
Kartet sa jente, TUL sier 90% sikkert jente. :D Om 4 uker får vi nok vite det ennå mer sikkert på OUL.
 
Kinesisk fødselkart sier jente. Vi tror egentlig jente, men når jeg tenker meg godt om får jeg en følelse av gutt fordi dette svangerskapet er helt ulikt mitt forrige.
 
Blir jente i følge kinesisk kart, og det kan se ut til å stemme med tidlig ul hvertfall! Blir spennende å se :D

Kan se ut som det stemte med førstemann også, da fikk vi gutt :)
 
Kinesisk fødselskart har stemt de to tidligere svangerskapene, men ikke denne gangen. Venter en gutt :)
 
Her stemte det ikke, fødselskart sier jente, men TUL viste ganske tydelig at det blir gutt :)
 
Her stemte det ikke. Fødselskartet sier jente, men vi venter uten tvil en liten gutt :)
 
Her stemte det ikke. Kinesiske fødselskart og absolutt alle mytene uten unntak sier jente, men jordmor blir veldig overrasket hvis det er jente ut fra ul i dag..
 
Kinesisk fødselskart sier jente. Hadde rett med gutten min :) vi får vite imorgen :) vi tror alle det er jente. Både meg, sønnen min og mannen min. Blir spennende å se :)
 
Det kinetiske fødselskartet sier gutt og vi er også overbevist om at det er gutt selv også :flower
 
Back
Topp