Blir det gutt eller jente?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
Mange morsomme tester der. Det er flere som sier jente, inkludert kinesisk fødselskart. Men jeg tror fortsatt gutt. Flere generasjoner med bare gutter på farssiden.

Blir gutt iflg dette. Var riktig sist. Ganske kult laget av en vitenskap mann for så mange år siden!

Veldig usikker denne gangen.. har bare "visst" det før ul med de 4 andre så merkelig å ikke ha noe magefølelse.. kanskje den kommer etterhvert :thumleft
Kartet har stemt 4 ganger før og sier jente... vi får se når h*n kommer ut :thumleft

I følge den skal vi ha gutt. Stemte ikke sist ser jeg, kalenderen sa gutt, ut kom ei jente. Blir spennende å se om d stemmer denne gangen :happy:

Last edited:
Sier jente. Aldri vært så dårlig i noen av mine 14 svangerskap før så enten jente eller tvillinger sier jeg

Sier gutt her. Har jente og gutt fra før og stemte med dem, men blir spennende å se siden det er mange det ikke stemmer med også

Ifølge den linken oppe her skal vi ha gutt men jeg tror jente :shy: Har en gutt fra før og har aldri vært sååå trøtt å kvalm som nå :hilarious:

Den sier jente på forrige, det er en gutt... denne gangen sier den også jente, så får se.. har litt jente følelse, da jeg er mye dårligere denne gangen.. men er tross alt 10år siden sist jeg gikk gravid da :)

Sier jente og jeg har selv en følelse på at det blir jente:) blir spennende å se! Håper vi ikke ser det på ul, vil ikke vite hva det blir før fødsel:p men har jo klart å sett det selv 2 av 4 ganger, så håper hen gjemmer seg litt denne gangen:p

Den mener det blir gutt og jeg har egentlig samme følelse. Men siden jeg er så kvalm begynner jeg å bli noe usikker... synes jeg er mye mer kvalm nå enn sist. Kan jo være andre grunner selvsagt.

Mange morsomme tester der. Det er flere som sier jente, inkludert kinesisk fødselskart. Men jeg tror fortsatt gutt. Flere generasjoner med bare gutter på farssiden.
Samme trodde jeg første gang. Bare gutter på mannen min sin side, en god blanding på min, men vi har fått to jenter ;) Blir spennende da!

Veldig usikker denne gangen.. har bare "visst" det før ul med de 4 andre så merkelig å ikke ha noe magefølelse.. kanskje den kommer etterhvert :thumleft
Kartet har stemt 4 ganger før og sier jente... vi får se når h*n kommer ut :thumleft
Blir spennende :D

Den sier jente på forrige, det er en gutt... denne gangen sier den også jente, så får se.. har litt jente følelse, da jeg er mye dårligere denne gangen.. men er tross alt 10år siden sist jeg gikk gravid da :)
Blir spennende :) Stemte på begge mine :D

Back
Topp