Blir det gutt eller jente?

Jeg har en veldig sterk følelse på at det er en gutt [emoji7] Har to jenter fra før, og dette svangerskapet har så langt vært veldig annerledes enn de to foregående. Det kinesiske fødselskartet sier jente, men sa gutt om begge jentene mine så det stoler jeg vertfall ikke på [emoji23]

Jeg tror gutt det kinesiske fødselskartet sier jente jeg har en gutt og to jenter fra før, og dette svangerskapet ligner mest på da jeg gikk med gutt sist: liten se lyst, bare lyst på sunn mat, og super form

Forrige gang sa det kinesiske fødselskartet gutt, det stemte. Nå sier den jente og jeg har en liten magefølelse på det. Men blir veldig spennende å se :) Begge deler er like velkomne.

I følge det kinesiske fødselskartet blir det en gutt. Er det magefølelsen min sier også :) gleder meg til å finne ut av det etterhvert :D

Kinesiske kartet sier jente....har følse på det. Har stemt med de 2 andre også. Men tørr heller ikke henge meg opp i det, for dette skal bli en overraskelse for meg ved fødsel :)

Jeg aner ikke enda, har ikke noe spesiell følelse på kjønn, fødselskartet sier jente da, har stemt på de to andre :Heartred

Det kinesiske fødselskartet sier jente, men har en skikkelig følelse av gutt! Barnefar er overbevist om at det er gutt, han omtaler den lille med navnet vi har bestemt om det er gutt [emoji23][emoji28] Min mamma og andre familiemedlemmer har også sagt at de har følelsen av en gutt. Blir spennende å se til tirsdag, da skal gynekolog prøve å se etter kjønn [emoji16]

Det kinesiske fødselskartet sier jente, men jeg er litt usikker altså. Følte veldig at det blei en gutt, og det gjorde også resten av familien, men jeg gjetter alltid feil så det er sikkert en jente til, noe som blir litt billigere og helt ok med tanke på klær[emoji87]

Kartet sier jente, men det sier det om den førstefødte også, som er gutt, så tror jeg tar det hele med ei klype salt [emoji28]

Har funnet flere kart, noen sier jente, noen sier gutt. Tror kanskje det blir en jente, men har ikke noen sterk fornemmelse egentlig.

Da kan jeg med rimelig stor trygghetsmargin si at kartet tar feil på meg - og det på begge mine graviditeter [emoji23]

Helt sikker på at det er ei lita jente som vokser i magen denne gangen, tidlig ultralyd i dag ble det bekreftet at det er ei lita jente som spreller rundt i magehuset

Last edited:
Back
Topp