Blir det gutt eller jente?

Jeg har ingen magefølelse egentlig. Fødselskartet viser riktig på begge gutta våre. og nå viser det jente. Og det hadde vært kjempekoselig med ei jente nå[emoji7] Men blir jo like koselig om det blir en gutt til[emoji4] Så da får vi bare vente å se da[emoji4]

Fødselskartet viste gutt sist, fikk jente. Og det viser gutt denne gangen også. Blir spennende å se![emoji4] Har ingen følelse selv på hvilket kjønn det er.

Tok meg selv i å tenke på annonsering av den nyfødte i sted og da sa jeg automatisk jente oppe i hodet mitt. Så kanskje det er en jente? Enten det eller så er jeg påvirket av alle jentene som er her fra før. Jeg har ei og sambo har to.

Fødselskartet stemte ikke på noen av mine 2, men ifølge det denne gangen så venter vi ei jente :-)

Det stemte på han første, håper det stemmer på denne også, mye forskjell fra første svangerskap til nå også, så kanskje [emoji5][emoji5]

Fødekartet sier jente, men det sa det også på førstemann, og han er veldig gutt ;) Stemte på nr 2.

Jeg har magefølelse på gutt. Har en av hver fra før, og skal ikke vite kjønn denne gangen. Så det blir lang ventetid, hehe :) Det kinesiske fødselskartet stemte ikke på første, men på nr 2. Denne gangen sier det gutt :Heartblue

Både det kinesiske kartet og ringtesten sier gutt. Det er også magefølelsen jeg har. Men det spiller ingen rolle, vi er lykkelige for både gutt og jente!:dummy::dummy1:

Ringtesten sier både gutt og jente fremdeles, så vet ikke hva den mener. Kartet sier gutt, og magefølelsen er ikke helt der enda, men holder en knapp på jente.

Back
Topp