Blir det gutt eller jente? ♥

Ifølge den kinesiske så venter jeg jente. Men jeg har foreløpig på følelsen at det er en gutt igjen ;)

Kinesiske fødselskalender stemte med de 2 andre med gir, hvis den er riktig blir det jente denne gangen. Men tror ikke helt på det :hilarious:

Ifølge det kinesiske fødselskartet skal jeg ha jente:dummy1: Blir spennende å se om det stemmer:happy:

Hvis det stemmer at man får jente ved samleie før eggløsning, så blir det jente denne gangen også ;) ifølge det kinesiske kartet, blir det gutt :dummy:

Ifølge det kinesiske fødselskartet skulle jeg hatt en jente og vært gravid med en jente. Har en velskapt gutt, så da gjenstår det å se hva neste blir :) Ifølge ringtesten skal jeg først ha gutt, så jente, jente og så gutt igjen. :p

Det stemte på forrige som ble en jente i følge kinesisk kart, og nå venter jeg tydeligvis en gutt! Vi får se;) Er vel ultralyd som kan si sikkert hva det blir om man får sett kjønnet, selvsagt!

Faktisk så har kinesisk fødekart omtrent 50% sjanse for å ha rett. Akkurat like stor sjanse som kron og mynt-kast :) Mine to siste ble for så vidt unnfanget samtidig. Bare at en ble satt inn fersk og den andre frysi ned og lagret i nesten 2 år.

Stemte på første. Står nå at det blir en gutt til. Har ikke selv noen følelse på hva det er :) Men tror ikke på fødselskartet eller andre sånne ting, bare oppspinn :rolleyes:

Den kinesiske kalenderen stemte på mine tre gutter.. og viser nå gutt igjen..!:joyful:

Kinesiske kartet sa jente på første og det stemte. Nå sier det også jente, men jeg tror jeg får en av hver. Gutt og jente. :dummy::dummy1:

Stemte sist med jenta mi, og nå står det gutt. Blir spennende å se om det stemmer :D

Det stemte ikke sist, og sier jente nå, har ei jente fra før, og mannen har ei jente fra tidligere, så sannsynligheten er vel størst for jente igjen :) jeg holder en knapp på gutt fordi det hadde vært gøy å få en av hver :D men det spiller jo ingen rolle så lenge den er frisk :)

Alle disse testene stemte sist. Nå sier de alle at jeg får jente. Mannen er helt enig, men jeg har på følelsen av at det blir en liten gutt. Tenker at så lenge det faktisk er en menneskebaby som holder til termin der inne er jeg lykkelig.

Må bare fortelle noe som pappsen min sa en gang, han er far til 5 jenter...så var det en som sa til han: dæsken ka jenter dokker har! Da svarte pappa: ja, du ser, det e di som e gode elskera som får jenter:laughing014 han der altså, syns den var god æ

Jeg har to gutter og en jente . Spent på hva det blir denne gang. Er mer hormonell denne gang og sist var det gutt.

I følge kinesiske kartet og denne testen er det jente denne gang :)

Har 3 gutter.

Vedlegg

• Snapchat-805929369.jpg
    Snapchat-805929369.jpg
    15,2 KB · Visninger: 22
Back
Topp