Blir det gutt eller jente? ♥

En tråd i 'Februar 2020' startet av Moderator Astrid, 29 Mai 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Moderator Astrid Gift med forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP

2. inux Forelsket i forumet

Tror vi får jente, har ei fra før også. Har hatt ganske like symptomer i begge svangerskap så langt. Det kinesiske fødselskartet sier gutt.

3. Pjusken91 Glad i forumet Februarbarna 2020

Jeg har en magefølelse på jente :dummy1: Det kinesiske fødselskartet sier også jente :p

4. Batuuli Gift med forumet Februarbarna 2020

Det kinesiske fødselskartet sier jente, så vi får se :) Har en liten magefølelse på jente jeg også:rolleyes:

5. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Det kinesiske fødselskartet sier jente. Forrige gang sa det gutt, og gutt blei det:) Finnes det noe dokumentasjon på at det ofte stemmer? Synes det virker som vill gjetning jeg:p

• Enig Enig x 1
  6. Lillemirakel2020 Elsker forumet Assistert-jentene Januarlykke 2020

Den kinesiske sier jente på meg også :) men jeg ser at den ikke stemmer på venninnene mine som har fått barn i det siste :p

7. AL93 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Jente på meg :dummy1: Får vente å se om det stemmer :happy:

8. FrkVerpesyk Gift med forumet Marsboerne2017 Februarbarna 2020

Gutt ifølge det kinesiske fødselskartet :) Må innrømme at jeg blir veldig glad hvis det stemmer siden vi har to jenter fra før, men bare vi får er friskt barn, skal jeg være ekstremt godt fornøyd uansett kjønn :)

• Enig Enig x 1
  9. Tracy222 Gutt2012<3

Fødselskartet sier jente, men føler det blir en gutt. Har en gutt og en jente fra før :)

10. Ønsker nr 3 <3 Glad i forumet Oktoberlykke2020❤

Samme her! Tror faktisk ikke vi skal vite det denne gangen. Hvor gamle er de barna dere har?

11. Tangerine Forelsket i forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Himmelbarn Februarbarna 2020

Fødselskartet sier jente. Blir spennende å se om det stemmer :happy:

12. Ladybug1 Prinsemamma

Har ikke turt å kjenne på det helt enda :oops: men det kinesiske fødselskartet stemte på mine to gutter. Denne gangen sier det jente! Blir spennende å se :dummy:

13. Mamashark Forelsket i forumet Februarbarna 2020

To jenter vi også jente nummer tre i følge dette kartet

14. cava Flørter med forumet

Jente stemte sist. Sier jente nå også:)

15. LightningII Glad i forumet Februarbarna 2020

Gutt stemte sist. Sier jente nå, hadde vært hyggelig med én av hver :)

16. Minlillenr3 Elsker forumet Februarbarna 2020

Her blir det nok ei jente til :) meeeeen jeg håper på en gutt fordi jeg har ikke gutt fra før:hilarious: to jenter fra før:hilarious:

• Liker Liker x 1
  17. Angel22 Flørter med forumet

Tror det blir gutt, men det er fordi dette svangerskapet er helt ulikt fra det svangerskapet jeg hadde med jenten min sist. Klarte knapt og gå på beina for eg spydde så mye, fra uke 3 til eg fødte hun spydde jeg i ett kjør. Jeg fikk nesten ikke ned en matbit men likevel la eg på meg 30 kilo. Nå kjenner eg knapt at eg er gravid, utenom at jeg er uggen til tider visst eg spiser dårlig, og at jeg er trøtt og ekstremt oppblåst (ser ut som en ballong):rolleyes::laughing002

• Nyttig Nyttig x 1
  18. Mamma x 2 jenter Betatt av forumet

Her tror vi ingenting, men mannen har nok ett indre ønske om gutt, da vi har 2 jenter fra før.. Han føler seg ganske overkjørt :smiley-ashamed004:laughing025

19. Mamma_s Elsker forumet Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 VIP

Tror jeg får en til gutt, har hvertfall helt like symptomer nå som sist..:wacky:

20. Pinsvinfrua Blir kjent med forumet

Sist sa det gutt og det stemte. Nå sier det jente, og håper litt det stemmer:)

Del denne siden