Blir det for sært??

*BalleFlass*

Elsker forumet
Vi har fallt for et navn til Lillebror i magen...problemet er bare at min venninne sin hund heter det!! (det er et menneskenavn altså!) blir det for rart å kalle babyen det da? ville dere gjort det?[:D]

Tror ikke jeg hadde brydd meg om det er et vanlig navn. Men det kommer litt ann på hvilket navn det er snakk om[8D]

hadde ikke nølt et sekund. i familien vår har vi en Oliver, en Kasper og en Birk av både personer og katter [:)]
Jeg valgte Oliver selv om gamle pusen min som nå bor hos bestemor heter det. Folk tenker faktisk ikke over at de heter det samme en gang. Ikke før de står ved siden av hverandre liksom. Da først går det opp for dem [;)]

Hva er navnet??

Jeg foreslo Leah som navnet på Amelia, men da sa samboer tvert nei for det het gamle hunden til pappan hans [8D]

Navnet er Noah

Om det er navnet dere ønsker så bør dere ta det helt uavhengig om hva andres barn heter[:)]

ORIGINAL: LilleS

Tror ikke jeg hadde brydd meg om det er et vanlig navn. Men det kommer litt ann på hvilket navn det er snakk om[8D]

ORIGINAL: *BalleFlass*

Navnet er Noah

Hadde ikke brydd meg om noen hadde kallt hunden sin det....Synes dere kan bruke det navnet uansett... Noah er ett vakkert navn[;)]
(englegutten vår fikk det navnet[:D])

Det var jo et helt vanlig navn, så ser ikke problemet med det nei [:)]

Navnet er Noah

det er nå et motenavn uansett, så hu venninna di kan jo ikkje forvente å ha monopol på det.

Åh, er det en hund det er snakk om. Hadde ikke brydd meg nei..

ORIGINAL: lykkeligmamman

Navnet er Noah

det er nå et motenavn uansett, så hu venninna di kan jo ikkje forvente å ha monopol på det.

Nettopp. Halvparten av guttebebisene nå som får navn, heter jo Noah.

ORIGINAL: lykkeligmamman

Navnet er Noah

Nei det gjør hun ikke heller....hun vet ikke om at vio har snakket om det navnet en gang....det er bare det at jeg ikke vil at lillegutt skal forbindes med en hund liksom...[8D]

ORIGINAL: Søte frøken

Jeg fikk ikke med meg at det var dyr vi snakket om. haha! fordi du ikke tok med D på hund[8D]

åhja....hahaha...det ser jeg nå[8D]

hadde nok tatt det om det var det navnet ej virklig ville ungen min skulle hete. er litt mer forsiktig med nermeste i familien heter.... slik som tantebarn...

Jeg ville gått for det navnet om du har lyst på det.

hvis Amelia hadde blitt gutt hadde vi også hatt en liten Noah [:D]

Back
Topp