Blir det ferietur på dere i år ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Eller skal dere bare være hjemme og vente på fødselen ? :)

Her blir det 10 dager til kroatia i mai, med bil nedover kysten. Ellers blir det å gå på jobb og gjøre forberedelser hjemme. Ferien blir overført til neste år så får jeg 10 uker da:)

Blir nok kun en tur på familiehytta for min del! Samboeren har spart en del av ferien til september, så usikker på hvor mye han får i sommer. Kanskje noen korte helgeturer utenom.

Her blir det hjemmeferie i år, blir bare dagsturer rundt omkring. Men vi får besøk i noe av ferien :)

Vi flyttet hit vi bor nå i fjor sommer, så har masse å gjøre både inne og ute :)

Vi skal leie en hytte en uke midt på sommeren. Resten skal vi være hjemme. Vi har bestilt to uker til syden i Jan/feb for hele gjengen. Det skal bli nydelig!

teller ned til 3.mai, drar til kypros i 1 uke da;)
Så blir det hytteliv og dagsturer i ferien, evt til venners hytter og sånn i ferietiden:)

Vi skal en uke til Spania i slutten av mai:-) ellers skal vi kose oss hjemme i hagen. Blir sikkert noen småturer til Sverige og litt dagsturer:) perfekt når man da er høygravid!

Eller skal dere bare være hjemme og vente på fødselen ? :)
Ska til lalandia/legoland igjen fra 16-19 mai:-) så skulle vi egentlig være 6 uker hos foreldrene mine i danmark, men har kortet det ned til 4 uker. Så kommer hjem presis 2 uker før termin :-P

Her blir også ferien tatt på sparket, vi er ikke så flink å planlegge ting! :p

Vi har ferieleilighet på et spa-hotell i Sverige som vi skal til 3 uker i juli :) Blir deilig det så få slappet av ordentlig på spa :)

njaa.. vi skal bare ei uke til Kreta, og en tur til dyreparken i kristiansand og Kaptein Sabeltann-show på kvelden. Ellers blir vi nok hjemme hele sommeren.. Håper på litt hyttebesøk til familien min, og fiiine dager slik at vå får brukt båten.. :)

Her skal vi være hjemme. Mannen har planer om å lage gårdsplass, kle om og isolere en vegg på huset, sånn at mor bare kan gå å ruge og kose seg med barna :)

Her skal vi være hjemme. Mannen har planer om å lage gårdsplass, kle om og isolere en vegg på huset, sånn at mor bare kan gå å ruge og kose seg med barna :)
godt med mannfolk som koser seg med å ordne i hus og hage :) min er også sånn -gjør-det-selv mann, og jeg elsker det ;)

Skal bare være hjemme og hvale på terrassen. Hele familien har fri, så er formen god så reiser vi til familien min på Vestlandet, men det kan vi ta på sparket. Tror ikke jeg orker så mye :-) skal kjøpe meg plaskebasseng å håpe på det beste her hjemme i stedet :-p

Vi skal en uke til Danmark i Juli, andre uka i Jula blir det vel... Skal reise med hele svigerfamilien :)

Back
Topp