Jeg er så spent på om det blir et nyttårsbarn her inne Del gjerne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Masse lykke tilHer har jeg av og på rier hele tiden men har holdt på en stund så begynner å tro hun kommer til termin eller etter.
2 dager til termin men både jeg og jordmor var sikker på at jeg kom til å føde forrige uke
Det hadde vært en gøy dato og klokkeslettDe fleste tror jeg føder 01.01 kl 01.01
Åå så spennende! Tenk om det faktisk tar seg opp denne gangen, det hadde du fortjent nåSmårier igjen men har sluttet å håpe at det betyr at fødsel er nær haha.
Har du lang vei til sykehuset eller? Taxi? masse lykke til! Og godt nyttårJeg ringte og skal være hjemme litt til. Ingen kan kjøre fordi alle har drukket eller er bortreist lol. Jordmor tror kanskje jeg føder innen 1 døgn.
Vis vedlegget 451692
Taxi er svindyrt så prøver å holde meg hjemme til morgenen hahahaha. Godt nyttår! får se om det dabber av igjen eller tar seg opp i natt.Har du lang vei til sykehuset eller? Taxi? masse lykke til! Og godt nyttår
Åå så spennende! Lykke til her har samboeren fått drikkeforbud i tilfelle noe skal skjeJeg ringte og skal være hjemme litt til. Ingen kan kjøre fordi alle har drukket eller er bortreist lol. Jordmor tror kanskje jeg føder innen 1 døgn.
Vis vedlegget 451692
Jeg skal inn på sykehuset om litt for å sjekke modning, men riene stoppet opp her i natt så mulig hun kommer til termin i morgen eller senere var så sikker på at hun skulle komme i dag slik som riene var i går/natt.Jeg er fra Juni gruppen.
Er det noen som har født i dag 01.01? Eller ble det nyttårsaften barn istedet?
Spennende å følge dere .
Masse lykke til! Håper du får en grei fødsel.Jeg skal inn på sykehuset om litt for å sjekke modning, men riene stoppet opp her i natt så mulig hun kommer til termin i morgen eller senere var så sikker på at hun skulle komme i dag slik som riene var i går/natt.
Lykke tilJeg skal inn på sykehuset om litt for å sjekke modning, men riene stoppet opp her i natt så mulig hun kommer til termin i morgen eller senere var så sikker på at hun skulle komme i dag slik som riene var i går/natt.
Venninna mi er født da , men tror kl var 00.04 eller noe . Hun var først det året .De fleste tror jeg føder 01.01 kl 01.01