blir det ei prinsesse tru?

engleungen

Glad i forumet
jeg heter Therese og er 16+4 i svangerskapet. dette er mitt andre svangerskap, men sønnen min lever ikke, det er skrevet om det på vi som har mistet. men nå er jeg spendt på dette svangerskapet, forrige gang trudde jeg det var gutt og det ble det. nå har jeg litt følelse av at det er ei jente.har hørt hjertelyd, men babyen var så bevegelig at det var umulig å høre lenge nok. så det blir vel ei villbasse[:D] er sykemeldt og tar livet med ro. bare jeg kommer over uke 28 er jeg glad, William ble født 24+2. men jeg lurer på om det blir ei prinsesse[:)] ikke at det spiller noen rolle, bar jeg får et barn jeg kan ta med hjem fra sykehuset. Er det forresten noen andre fra østfold her?

hei og velkommen[:)]
Jeg kommer fra østfold (sarpsborg) men bor ikke der nå....
Håper du trives her!
Mange klemmer[:D]

hei, takk for det, var spennende å være her nå jeg fant ut av det. hvor bor du da?

Nå bor jeg et lite stykke utenfor drammen og oslo[:)]

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg . Jeg mistet i uke 25 i fjor så jeg føler meg ikke trygg før etter den tid. Jeg bor forøvrig på greåker (Sarpsborg)

hvor er det du bor hen da??

ORIGINAL: Er lykkelig gravid

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg . Jeg mistet i uke 25 i fjor så jeg føler meg ikke trygg før etter den tid. Jeg bor forøvrig på greåker (Sarpsborg)

hvor er det du bor hen da??

hei , huff jeg vet hvordan du har det. jeg bor i Moss. ikke langt unna. hyggelig å bli kjent med andre i min situasjon, og vi har termin nesten likt[:D] jeg har 12 desember.

Back
Topp