Blir det dumt å ringe? OPPDATERING..*2

x1x*mammantilprinsene*

Forumet er livet
megleren sku ringe nå i morgen timene ang om selger ville komme med et motbud og evt på hvor mye...Men hun har enda ikke ringt..Ja jeg er dødsspent og klarer så vidt å vente[8D]
Skal jeg ringe jeg eller?[8|]

Fikk nå tlf av megleren..Selgerene var usikre på hva de ville..Var vist en mann som var intr, men han var i thailand nå, så vi fikk et motbud på prisantydning..
Er litt skuffa nå..
er jo ingen andre som byr, og de velger evt å vente på han i thailand hvis vi ikke vil kjøpe for prisantydning??

oppdatering 2:

De avslo budet..Slik megleren sa det så ville de vente å se om det kom flere som bød ..evt høyere..Så nå får vi se..Jeg krysser fortsatt fingrene..

ja ring! jeg maste hull i hodet på vår megler jeg:) og her sitter jeg i huset heh!

Eg hadde ringt ja. Men no er eg av den utolmodige typen då [:)][:)]

hihi[:D]

hehe jeg og..skal ringe nå[:D]

usj...hun hadde det veldig travelt så hun hadde ikke fått ringt ham enda.Men det var vist ikke langt unna..Så nå får jeg sitte her med telefonen...i spenning

Må bare spørre: Var forrige budet deres på bare 15 000 under prisantydning?

ORIGINAL: Angelicka24

Må bare spørre: Var forrige budet deres på bare 15 000 under prisantydning?

nei på 150000

Hehehe, da skjønte jeg mer[:D] Fikk ikke helt svaret på det i tråden du hadde i går[;)] Spennende dette da! Bare å presse dem litt nå altså[8D]

Hehehe, da skjønte jeg mer[:D] Fikk ikke helt svaret på det i tråden du hadde i går[;)] Spennende dette da! Bare å presse dem litt nå altså[8D]

ja [:D][:D][:D]

oppdatering

vi kjøpte nett hus vi også..
og la inn et bud som var en del under prisantydning..

vi fikk et motbud på prisant. med en gang, og valgte å si ja til det..
vi turde ikke ta sjangsen på noe annet, for vi VILLE ha dette huset..

de ville ha prisant. , å det forstår jeg faktisk...

de har tapt på huset uansett...
for de betalte 100 000 mer for det når de kjøpte det...

lykke til, dette er spennende!

Hadde nok bare stått på det opprinnelige budet jeg. Eventuelt bydd 50 til, og så sagt at det var det absolutt siste.

Hadde nok bare stått på det opprinnelige budet jeg. Eventuelt bydd 50 til, og så sagt at det var det absolutt siste.

vi gikk opp 50 tusen til..Siste budet vårt ligger på 1550000 nå..Take it or leave it..Så nå får vi se..Skal han avvise dette og, så håper jeg han angrer og kommer tilbake til oss..Har såå lyst på huset[&o]
Men er nok en mening med det..Var nok ikke det huset vi sku ha da evt..

ORIGINAL: Gullungen nr 2

Selv om selger kansje sier nå at han ikke godtar det, så si at det er siste bud..

Etter han har fått tenkt seg litt om så kan det hende han ringer tilbake[:)].

Søstern holdt på akkurat med det samme. De gikk opp 20000 og sa det var siste bud. 
Men selgeren var i tvil. Men etter litt tid fikk de tlf om at han godtok det[:D].

Så vær kald[:D] 

ja sa at dette var siste bud..Håper virkelig han ombestemmer seg om han avviser det idag.

Hvor lang frist satte dere da? Spennende dette her[;)]

Hvor lang frist satte dere da? Spennende dette her[;)]

Får vite mellom 3 og 4 idag.Men jeg tror de avviser, siden de er så usikre..Kommer da iallefall til å si at vi er fortatt intr, så de får ta kontakt om de ombestemmer seg[:D]

ha litt is i magen. ikke stress. vis de absolutt vil vente på han mannen syntes jeg de er litt rare jeg da. for det er omtrent INGEN som får solgt engang, å hvertfall ikke til taksten..
Så de burde jo tatt imot budet deres, for det kan jo hende dere finner et annet hus i mellom å dropper det.. da sliter de igjen da, er jo ikke sikkert denne mannen byr.. så jeg ville hvertfall ikke bydd noe mer.. ha litt is i magen, å vent

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

ha litt is i magen. ikke stress. vis de absolutt vil vente på han mannen syntes jeg de er litt rare jeg da. for det er omtrent INGEN som får solgt engang, å hvertfall ikke til taksten..
Så de burde jo tatt imot budet deres, for det kan jo hende dere finner et annet hus i mellom å dropper det.. da sliter de igjen da, er jo ikke sikkert denne mannen byr.. så jeg ville hvertfall ikke bydd noe mer.. ha litt is i magen, å vent

ja nå har vi jo lagt inn det endelige budet vårt.Så nå får vi bare se..Orker ikke stresse..Har utrolig lyst på huset, så vi får smøre oss med tålmodighet.ha litt is i magen ja[:)]

Back
Topp